Σύμφωνα με την Αlfa Romeo, η 8C Competizione είναι ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο που αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση της εταιρείας στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων
Το προκλητικό σε σχεδίαση μοντέλο 8C Competizione έχει σχεδιαστεί εξ αρχής από το σχεδιαστικό κέντρο της ιταλικής φίρμας και προσπαθεί να ενσωματώσει όλα τα σπορ χαρακτηριστικά των σύγχρονων μοντέλων σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές αξίες της φίρμας. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα χαρακτηριστικά του μοντέλου 8C υπάρχουν χαραγμένα σε αγωνιστικά μοντέλα της δεκαετίας του ΄30 και ΄40. Τα συγκεκριμένα αγωνιστικά μοντέλα «φορούσαν» τον οκτακύλινδρο κινητήρα, που είχε σχεδιάσει ο διάσημος μηχανικός Βιτόριο Τζάνο. Το προσωνύμιο Competizione, αναφέρεται στην 6C 2500 Competizione, το σπορ κουπέ που οδηγήθηκε από τους Φάτζιο και Ζανάρντι στον διάσημο αγώνα Μille Μiglia το 1950. Το νέο 8C Competizione έχει μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,87 μέτρα και ύψος 1,33 μέτρα ενώ το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2,64 μ. Σχεδιαστικά, στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζει η μακριά μούρη του με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που καταλαμβάνουν όλη τη γωνία, ενώ τα φουσκωμένα φτερά του ενισχύουν ακόμη περισσότερο την αγωνιστική εμφάνισή του. Το ιταλικό Grand Τurismo μοντέλο θα προσφέρει πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή, ενώ το βάρος του αγγίζει τα 1.500 κιλά. Τα ελαστικά είναι 245/35 εμπρός και 285/35 πίσω ενώ οι ζάντες 20 ιντσών. Η 8c Competizione εκτός από όμορφη είναι κορυφαία και τεχνολογικά, αξιοποιώντας όλη την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει το ιταλικό γκρουπ από την εμπλοκή του στη Formula 1. Το μεγάλο ατού του μοντέλου κρύβεται κάτω από το καπό. Το ιταλικό σπορ μοντέλο κινείται από έναν V8 κινητήρα 4,7 λίτρων που συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Η κινητήρια αυτή μονάδα παράγει ισχύ 450 ίππων στις 7.000 στροφές, προσφέροντας έτσι μια αναλογία 3,5 κιλών/ίππο, που χαρίζει

Tεχνικά χαρακτηριστικά

ΜΗΧΑΝΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Κυβισμός (κ.εκ.): 4.691 Ισχύς (ίπποι): 450/7.000 σ.α.λ., Ροπή 475 Νm/4.750 σ.α.λ.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Μέγιστη ταχύτητα: 292 χλμ./ώρα, Επιτάχυνση 0-100 χλμ.

/ώρα: 4,2 ΄΄

TOP

Η εξωτερική του εμφάνιση που έχει άφθονα γονίδια από τα γαλικά αγωνιστικά της δεκαετίας του 30

στο οπισθοκίνητο αυτοκίνητο κορυφαίες επιδόσεις. Σε επιδόσεις, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 292 χλμ./ώρα ενώ τα 0-100 έρχονται μόλις σε 4,2΄΄! Ο κινητήρας αυτός δεν προσφέρει μόνο απόλυτη ισορροπία μεταξύ ισχύος και ροπής (475 Νm στις 4.750 στροφές)

αλλά έχει επίσης σπορ λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Στα υπόλοιπα τεχνικά σημεία του, η κατανομή βάρους εμπρός- πίσω (49%-51%) πλησιάζει το ιδανικό, συμβάλλοντας κι αυτή στην εξαιρετική ισορροπία και σταθερότητα του αυτοκινήτου ενώ η ιταλική φίρμα υπόσχεται ότι το αμάξωμα είναι πλήρως άκαμπτο. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής και οι εξωτερικές επιφάνειες από ανθρακονήματα.