Καθόλου ευχαριστημένοι δεν είναι οι θαυμαστές του Τζίμι Χέντριξ με την είδηση πως σύντομα η εικόνα του ειδώλου τους θα χρησιμοποιηθεί για να προωθήσει αναψυκτικό. Το Liquid Εxperience είναι το καινούργιο μη αλκοολούχο ενεργειακό ποτό- θα το λανσάρει η καλιφορνέζικη εταιρία Βeverage Concepts τον Απρίλιο- και παραπέμπει στο περίφημο του Χέντριξ άλμπουμ «Αre Υou Εxperienced?» του 1 967. Η ιδέα δεν αρέσει στους φαν και ένας από τους πρώτους που διατύπωσαν τις αντιρρήσεις τους ήταν ο Φλι των Red Ηot Chili Ρeppers, ο οποίος είπε πως το να βλέπει την εικόνα του ειδώλου του και τα συναισθήματα που δημιουργεί η μουσική του να φτηναίνουν έτσι στη διαφήμιση είναι απογοητευτικό. Η εταιρεία που διαχειρίζεται τα περί τον Τζίμι Χέντριξ ζητήματα, Αuthentic Ηendrix, υποστηρίζει πως μεγάλο μέρος από τα δικαιώματα πηγαίνουν σε εκπαιδευτικούς σκοπούς. Άδεια για διαφημιστική χρήση της εικόνας του Χέντριξ έχει δοθεί επίσης σε είδη βρεφικού ρουχισμού, αρωματικό σπρέι χώρων και ηλεκτρικούς λαμπτήρες!

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από