Μεταλλαγμένη εμφανισιακά και με πιο πολυτελή χαρακτηριστικά, η νέα γενιά Focus έκανε το ντεμπούτο της στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στο σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ
▅ Το σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ επέλεξε η Ford για να παρουσιάσει το νέο της Focus, το οποίο θα δούμε στους δρόμους το 2008. Στο αμερικανικό σαλόνι η Ford παρουσίασε το μικρομεσαίο της μοντέλο τόσο στη σεντάν- τετράθυρη έκδοση όσο και στην τρίθυρη εκδοχή με ακόμη πιο σπορ χαρακτηριστικά. Από τα πρώτα στοιχεία που κάνουν πολύ μεγάλη εντύπωση είναι σίγουρα η νέα εξωτερική εμφάνισή του. Οι σχεδιαστές φαίνεται ότι έδωσαν πιο μυώδη χαρακτήρα στο πλάι, ενώ το καπό αλλά και πολλά άλλα σημεία δείχνουν πιο λιτά χωρίς ιδιαίτερες εξάρσεις και τις κλασικές νευρώσεις.

Στο εμπρός τμήμα το καπό φαίνεται ότι έχει πάρει μεγαλύτερη κλίση για χάρη της αεροδυναμικής, ενώ πιο λιτοδίαιτη είναι η εμπρός μάσκα. Στενόμακρα και με καθαρά κρύσταλλα είναι τα εμπρός φωτιστικά σώματα, ενώ στο κάτω μέρος δεσπόζουν οι μεγάλοι τετράγωνοι προβολείς ομίχλης. Για πρώτη φορά τόσο το τρίθυρο όσο και η τετράθυρη έκδοση δεν διαφέρουν σχεδιαστικά στο πίσω τμήμα, το οποίο είναι ελαφρώς ανασηκωμένο, ενώ η σχεδιαστική φιλοσοφία θυμίζει αμερικάνικο μοντέλο. Ακόμη μεγαλύτερες και πιο ουσιαστικές είναι οι αλλαγές που έχει υποστεί το νέο Focus μέσα στο σαλόνι. Οι σκούρες επενδύσεις στις πόρτες σε συνδυασμό με τη νίκελ κονσόλα αποτελούν το νέο προφίλ του νέου Focus, όπως τουλάχιστον παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Ντιτρόιτ. Τα χειριστήρια του κλιματισμού και του ράδιο CD έχουν αποκτήσει πιο εργονομικό χαρακτήρα ενώ για πρώτη φορά οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να τοποθετούν σε ειδική θυρίδα USΒ τις φορητές τους μνήμες ώστε να κατεβάζουν τα τραγούδια ΜΡ3 της επιθυμίας τους.

Το δερμάτινο τιμόνι απέκτησε ακόμη περισσότερα μπουτόν, από τα οποία ο οδηγός θα μπορεί να ελέγχει αρκετές λειτουργίες που έχουν να κάνουν με το ηχοσύστημα, το cruise control κ.ά. Στα πλάγια των θυρών έχουν δημιουργηθεί ακόμη μεγαλύτεροι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα, ενώ η κεντρική κονσόλα προσφέρει τρεις ποτηροθήκες. Ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές οι διαστάσεις του μοντέλου, αλλά το σίγουρο είναι ότι τόσο το μήκος όσο και το πλάτος έχουν αυξηθεί για χάρη της ευρυχωρίας. Στον τομέα των κινητήρων, εκτός από τα γνωστά μοτέρ, το Focus νέας γενιάς θα εφοδιάζεται και με ένα νέο μηχανικό σύνολο 2.0 λίτρων με απόδοση 136 ίππους.