Απίθανα γραφειοκρατικά προβλήματα εμποδίζουν τα υδροπλάνα να πετάξουν από
την Αθήνα. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας έχουν επιλέξει όχι ένα ή δύο, αλλά
τέσσερα διαφορετικά σημεία απ' όπου τα υδροπλάνα θα μπορούσαν να
αποθαλασσώνονται και να προσθαλασσώνονται. Όμως δεν βλέπουν... φως σε κανένα
από αυτά.





Από τον Άννα στον Καϊάφα. Η Air Sea Lines έχει βρει τέσσερα σημεία στην
Αττική όπου μπορεί να εγκαταστήσει τη βάση της, ωστόσο οι καθυστερήσεις των
αρμόδιων υπηρεσιών έχουν φέρει σε απόγνωση τους υπευθύνους της εταιρείας


Στο Λαύριο, που θα μπορούσε να αποτελέσει μια από τις βάσεις των υδροπλάνων -
«είναι λιμάνι που αναπτύσσεται ραγδαία, ενώ η Αττική Οδός έχει μειώσει
σημαντικά τον χρόνο μετάβασης προς αυτό», λένε από την εταιρεία που
διαχειρίζεται το νέο μέσο μεταφοράς -, υπάρχουν δυο σημαντικά προβλήματα. Το
πρώτο είναι καθαρά γραφειοκρατικό. «Καθυστερεί δυο μήνες τώρα η εσωτερική
αλληλογραφία μεταξύ του Οργανισμού αυτού και του υπουργείου Εμπορικής
Ναυτιλίας. Ταυτόχρονα, εκκρεμούν τεχνικά θέματα από πλευράς ΥΕΝ και άλλων
υπουργείων», αναφέρει ο κ. Τάσος Γκόβας, γενικός διευθυντής της Air Sea Lines.


«Σύντομα θα υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος και της
εταιρείας», υποστηρίζει από την πλευρά του στα «ΝΕΑ» ο κ. Διονύσης Μπεχράκης,
διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου. «Από τη στιγμή που θα
γίνει αυτό, θα χρειαστούν άλλοι δυο με τρεις μήνες για να αρχίσουν οι
πτήσεις».


Στο λιμάνι ωστόσο - και αυτό είναι το δεύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Air
Sea Lines - ακόμα δεν έχουν μετακινηθεί δύο σκάφη του Λιμενικού από το
μοναδικό σημείο όπου μπορεί να εγκατασταθεί η πλωτή εξέδρα που απαιτείται για
να μπορέσουν να πετάξουν τα υδροπλάνα. Δεν έχει βρεθεί ακόμα άλλο σημείο για
να δένουν τα σκάφη.


Ο... αιγιαλός του ΣΕΦ


«Η προβλήτα του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας είναι η δεύτερη πρόταση που
εξετάζουμε», λέει ο κ. Γκόβας. «Βρίσκεται δίπλα στο τέρμα του τραμ και σε
σταθμό του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου ενώ η λεωφόρος Κηφισού, που φτάνει έως την
Ποσειδώνος, θα διευκόλυνε τη μετάβαση στο σημείο και των κατοίκων της Δυτικής
και της Βόρειας Αθήνας. Η διοίκηση του Σταδίου μάς έχει ενημερώσει ότι δεν
έχει καμία αντίρρηση να μας παρέχει τους στεγασμένους χώρους που απαιτούνται
για τη μελλοντική εξυπηρέτηση των επιβατών. Όμως μας έχει διευκρινίσει ότι για
την παραλία δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι και ότι θα πρέπει να απευθυνθούμε στην
Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου. Αυτή με τη σειρά της μας παραπέμπει στο
ΥΠΕΧΩΔΕ και στις διατάξεις του περί... αιγιαλού. Χάος!».


Στον Άγιο Κοσμά, η τύχη των υδροπλάνων εξαρτάται από την εξέλιξη ενός
διαγωνισμού. «Είναι κοντά στο κέντρο της πόλης, υπάρχει σύνδεση με το τραμ,
ενώ βρίσκεται στη διάθεσή μας αρκετός χώρος για να στηθούν οι απαραίτητες
εξέδρες. Όμως όταν απευθυνθήκαμε στην εταιρεία Ολυμπιακά Ακίνητα Α.Ε., που
έχει την ευθύνη ολόκληρης της περιοχής, μας απάντησε ότι είναι ήδη σε εξέλιξη
η διαδικασία για την εκχώρηση των εγκαταστάσεων σε ιδιώτη. Όταν και αν υπάρξει
τελικός πλειοδότης και αφού αυτός αναλάβει, θα πρέπει να μιλήσουμε με εκείνον
από την αρχή προκειμένου να καταλήξουμε κάπου», λένε από την εταιρεία των
υδροπλάνων. Τα προβλήματα δεν περιορίζονται μόνο στον Νομό Αττικής. «Η
Ζάκυνθος είναι ένας προορισμός που μας ενδιαφέρει πολύ», λέει ο κ. Γκόβας.
«Όμως η μόνη περιοχή όπου θα μπορούσαμε να εγκαταστήσουμε την εξέδρα μας,
είναι στη μαρίνα της Ζακύνθου. Απευθυνθήκαμε στον ΕΟΤ, στο υπουργείο
Τουριστικής Ανάπτυξης, χωρίς αποτέλεσμα. Δηλώνουν όλοι αναρμόδιοι. Κανείς δεν
μας έχει ξεκαθαρίσει ποιος είναι ο φορέας στον οποίο πρέπει να απευθυνθούμε».



Επιφυλάξεις από τον δήμο για τον Φλοίσβο



ΣΤΟΝ ΦΛΟΙΣΒΟ, η Air Sea Lines έχει να αντιμετωπίσει και την
επιφυλακτική έως αρνητική στάση του Δήμου Παλαιού Φαλήρου. «Δεν με έχει
ενημερώσει κανένας επίσημα. Κατά καιρούς ακούω και εγώ ότι υπάρχει περίπτωση
να έρθουν εδώ τα υδροπλάνα. Όμως δεν έχω δει κανένα σχέδιο, δεν έχω ακούσει
καμία πρόταση. Θεωρώ ότι δεν είναι καν τεχνικά εφικτό», λέει στα «ΝΕΑ» ο
δήμαρχος κ. Διονύσης Χατζηδάκης.


INFO



Τα δρομολόγια που εκτελούνται αυτή τη στιγμή είναι:


*Κέρκυρα - Παξοί (35 ευρώ)


*Κέρκυρα - Πάτρα (80 ευρώ)


*Κέρκυρα - Ιωάννινα (40 ευρώ)


*Ιωάννινα - Πάτρα (90 ευρώ)


Ο στόλος αποτελείται από 2 υδροπλάνα, χωρητικότητας 19 ατόμων το καθένα.


Το τηλέφωνο για κρατήσεις εισιτηρίων και πληροφορίες είναι 210-9402.880








Δείτε φωτογραφίες των υδροπλάνων στο: https://www.tanea.gr/docs/airsea.doc

Ακολουθήστε τα ΝΕΑ στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στα ΝΕΑ