ΕΝΑ ΝΕΟ τοπίο με νέους παίκτες και νέες στρατηγικές συνεργασίες άρχισε να

διαμορφώνεται στην αγορά λιανικών πωλήσεων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας. Αιτία

των ανακατατάξεων αυτών δεν είναι άλλη από το γεγονός ότι η εξαγορά από την

Cosmote της αλυσίδας Γερμανός απελευθέρωσε από την τελευταία δεκάδες χιλιάδες

συνδρομητές της Vodafone και της ΤΙΜ για τις οποίες θεωρείται δύσκολο πλέον να

πωλούν τα προϊόντα τους στα μαγαζιά του βασικού τους ανταγωνιστή. Ήδη η ΤΙΜ

ανακοίνωσε ότι ένας μακροχρόνιος κύκλος συνεργασίας της με τη Γερμανός κλείνει

τον ερχόμενο Απρίλιο, ενώ σε ανάλογη κίνηση αναμένεται να προβεί εν ευθέτω

χρόνω και η Vodafone.

Παράλληλα όμως και προκειμένου να καλύψουν τα κενά από τη σταδιακή διακοπή της

συνεργασίας τους με τη Γερμανός, τον μεγαλύτερο ντίλερ στις πωλήσεις κινητής

τηλεφωνίας, οι Vodafone και ΤΙΜ άρχισαν να αναζητούν νέους στρατηγικούς

συνεργάτες μεταξύ επώνυμων λιανεμπορικών αλυσίδων. Ενδεικτικό των

ανακατατάξεων που δρομολογούνται στην αγορά, οι οποίες σηματοδοτούν και νέα

κλιμάκωση του ανταγωνισμού, είναι και το γεγονός ότι στο παιχνίδι μπαίνουν και

αλυσίδες από τον κλάδο των λιανικών πωλήσεων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών

ειδών.

Η Microland

Στους νέους παίκτες της συγκεκριμένης αγοράς συμπεριλαμβάνεται πλέον και η

αλυσίδα Microland του ομίλου της Altec. Η εταιρεία υπέγραψε ήδη συμφωνία με

την ΤΙΜ που σήμερα διαθέτει 14 καταστήματα αλλά στα σχέδιά της είναι μέχρι το

τέλος του έτους να τα αυξήσει στα 100 κυρίως μέσω francise. Στο παιχνίδι της

αγοράς στην περιοχή της Αττικής, όπου διακινείται το μεγαλύτερο κομμάτι των

λιανικών πωλήσεων της κινητής τηλεφωνίας, ετοιμάζεται να κατέβει και η

βορειοελλαδίτικη αλυσίδα Πάπιστας, η οποία αποτελεί παραδοσιακό σύμμαχο της

Vodafone και επιστρατεύτηκε για να καλύψει το κενό που δημιουργείται από την

ντε φάκτο απώλεια για τη Vodafone της Γερμανός. To πρώτο κατάστημα της

συγκεκριμένης αλυσίδας – διαθέτει στη Βόρεια Ελλάδα 30 Vodafone Stores – θα

ανοίξει τον επόμενο μήνα στην οδό Σταδίου.

Η αλυσίδα Κωτσόβολος αποτελεί πλέον εδώ και μερικούς μήνες έναν από τους

βασικούς παίκτες στις λιανικές πωλήσεις κινητής τηλεφωνίας προωθώντας από τα

καταστήματά της τα προϊόντα και των τριών παρόχων, της Cosmote, της Vodafone

και της ΤΙΜ. Στην ίδια αγορά σκοπεύει να μπει και η ελληνική αλυσίδα

Ηλεκτρονική Αθηνών, η οποία σχεδιάζει να ανοίξει μέσα στα περίπου 45

καταστήματά της «ιδιαίτερα μαγαζιά» που θα ασχολούνται αποκλειστικά με τις

λιανικές πωλήσεις ειδών και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.