Πώς η τηλεόραση στέλνει κόσμο στο σινεμά; Με το να μεταμορφώνεται σε σινεμά με

ρεαλιστικές εικόνες. Τις δέκα εκπομπές του «Εξάντα» του Γιώργου Αυγερόπουλου

είδαν, στο πλαίσιο του 8ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης,

συνολικά 6.000 θεατές. Αριθμός αξιοσημείωτος αν ληφθεί υπόψη πως οι προβολές

έγιναν σε ώρα δύσκολη – μία το μεσημέρι – για τους εργαζομένους. Το

σημαντικότερο; Το γαλλογερμανικό Arte εκδήλωσε ενδιαφέρον για την αγορά δύο

ντοκιμαντέρ, ενώ βρίσκεται σε συνεννόηση και για την προμήθεια άλλων οκτώ. H

δημόσια τηλεόραση του Βελγίου RTBF εκδήλωσε ενδιαφέρον για την αγορά του

«Σαουδική Αραβία – Κάτω από το πέπλο», το νεοσύστατο αγγλικό τμήμα του δικτύου

Al Jazeera για δύο ακόμη ντοκιμαντέρ, ενώ τέσσερις μεγάλες ευρωπαϊκές

εταιρείες διανομής ζήτησαν την άδεια χρήσης των ντοκιμαντέρ του Εξάντα.