Αλίς Αλάιζ

Τελικά, το μέγεθος μετράει. Σίγουρα δηλαδή, αν είσαι χορεύτρια σε μιούζικαλ

και μεγαλώσει το στήθος σου. Το έπαθε η Αλίς Αλάιζ, που απολύθηκε από την

παραγωγή τού μιούζικαλ «Mοvin’ Out» – τη μουσική του οποίου υπογράφει ο Μπίλι

Τζόελ – επειδή, ύστερα από έναν τραυματισμό και άδεια που πήρε, όταν επανήλθε

το στήθος της δεν χωρούσε πια στο κοστούμι. Τώρα η χορεύτρια έκανε μήνυση και

ζητά γερή αποζημίωση για ψυχική κακοποίηση, σεξουαλική παρενόχληση και εκούσια

πρόκληση βλαβών. «Ήμουν αδύνατη, φορούσα το μικρότερο νούμερο, αλλά το στήθος

μου είχε μεγαλώσει. Το μόνο σημείο στο οποίο δεν ταίριαζε το κοστούμι ήταν

αυτό. Γι’ αυτό με απέλυσαν. Όπως σχολίαζαν μάλιστα επαΐοντες σε τέτοια θέματα,

εν αναμονή των εξελίξεων, στο μπαλέτο οι χορεύτριες έχουν μικρό στήθος. Στο

Μπρόντγουέι, το αντίθετο πρέπει να θεωρηθεί πλεονέκτημα…». Για να ξέρει,

δηλαδή, και ο κόσμος τι ισχύει…