ΣΕ «ΤΥΦΛΗ ΠΤΗΣΗ» οδηγείται η Ολυμπιακή Αεροπορία, καθώς το σχέδιο της

κυβέρνησης για τη δημιουργία ενός νέου, μεικτού σχήματος με τη συμμετοχή και

επιχειρηματικών κεφαλαίων, μέχρι στιγμής, συναντά την… παγερή αδιαφορία των

ιδιωτών.

«Τα κυβερνητικά σχέδια για τη νέα Ολυμπιακή βρίσκονται σε σημείο μηδέν»,

ανέφεραν χαρακτηριστικά χθες πηγές από τον χώρο των αερομεταφορών.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο η κυβέρνηση διέκοψε τον διαγωνισμό

που βρισκόταν σε εξέλιξη για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών,

εξαγγέλλοντας την εκκίνηση νέας διαδικασίας για τη δημιουργία ενός μεικτού

σχήματος το οποίο θα διαδεχόταν τις Ο.A.

Την ευθύνη του νέου αυτού εγχειρήματος ανέλαβε να υλοποιήσει ο υφυπουργός

Οικονομίας, κ. Πέτρος Δούκας. Ωστόσο, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, παρά τις

επανειλημμένες επαφές και συναντήσεις της κυβέρνησης – ακόμη και στο Λονδίνο –

με πιθανούς επενδυτές, «η άρνησή τους να μετάσχουν στο νέο σχήμα ήταν

καθολική».

Έτσι, μετά την παρέλευση δύο και πλέον μηνών, είναι ξανά ορατή η αποτυχία και

αυτού του σχεδίου, γεγονός που ήδη έχει αρχίσει να προκαλεί τριβές ανάμεσα στα

δύο συναρμόδια υπουργεία, Οικονομίας και Μεταφορών. Σημειώνεται ότι ο

προηγούμενος διαγωνισμός για την πώληση των Ο.A. που είχε προκηρυχθεί τον

Οκτώβριο του 2004, επισήμως δεν έχει ακόμα κηρυχθεί άγονος.

* Στο μεταξύ, σε ερώτηση που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο πρώην υπουργός

Μεταφορών και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Χρίστος Βερελής, ζητεί από τα συναρμόδια

υπουργεία να απαντήσουν εάν εξακολουθεί να υφίσταται το σχέδιο σύστασης της

νέας, μεικτής εταιρίας και εάν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα χρηματοδότης που να

έχει δηλώσει συμμετοχή στο σχήμα αυτό.