Οικονομία

Στα 311,5 και 371,2 ευρώ οι κατώτατες συντάξεις του TEBE!

Στα 311,5 και 371,2 ευρώ οι κατώτατες συντάξεις του TEBE!
Σχόλια
2 λεπτά


ΑΥΞΗΣΗ 4% στις συντάξεις και 6% στις εισφορές για το 2006 αποφάσισε το
TEBE. H αύξηση στις εισφορές είναι της τάξεως του 6%, αντί του 8% που αρχικώς
είχε υπολογιστεί. H σχετική απόφαση ελήφθη από το Δ.Σ. του TEBE και προβλέπει
από την 1/1/2006 τη μηνιαία αύξηση των καταβαλλόμενων εισφορών στους κλάδους
σύνταξης και ασθένειας κατά 6,20 ευρώ – 28 ευρώ (ανάλογα με την ασφαλιστική
κλάση) – και των συντάξεων (κατώτατης και μέσης σύνταξης) κατά 12 ευρώ – 25,30
ευρώ (η ανώτατη σύνταξη, που όμως καταβάλλεται σε μικρή μερίδα
επαγγελματοβιοτεχνών, θα αυξηθεί κατά 117,60 ευρώ).


Μετά τις αυξήσεις, τις οποίες θα πρέπει – όπως κάθε χρόνο – να εγκρίνει η
Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων:


* Οι εισφορές για τους παλαιούς (έως 31/12/92) ασφαλισμένους
διαμορφώνονται από 109,30 ευρώ (η κατώτατη) έως 494 ευρώ (η ανώτατη) και για
τους νέους (όσους ασφαλίστηκαν για πρώτη φορά από την 1/1/93 και μετά) από
139,90 ευρώ έως 340,40 ευρώ (ανάλογα με την ασφαλιστική κλάση).


* H κατώτατη σύνταξη γήρατος του TEBE θα είναι 371,20 ευρώ (από 356,90
ευρώ σήμερα) και η κατώτατη σύνταξη λόγω θανάτου 311,50 ευρώ (από 299,50
ευρώ). H μέση σύνταξη, από 632 ευρώ σήμερα, θα διαμορφωθεί στα 657,30 ευρώ.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Γερμανία: Ευρύτερες αρμοδιότητες στις υπηρεσίες πληροφοριών
  2. Τουρκία και Κατάρ υπέγραψαν συμφωνία αμοιβαίας αμυντικής συνδρομής
  3. Το ενεργειακό αδιέξοδο της Γερμανίας απειλεί τη βιομηχανία της

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies