Στα 311,5 και 371,2 ευρώ οι κατώτατες συντάξεις του TEBE!

ΑΥΞΗΣΗ 4% στις συντάξεις και 6% στις εισφορές για το 2006 αποφάσισε το
TEBE. H αύξηση στις εισφορές είναι της τάξεως του 6%, αντί του 8% που αρχικώς
είχε υπολογιστεί. H σχετική απόφαση ελήφθη από το Δ.Σ. του TEBE και προβλέπει
από την 1/1/2006 τη μηνιαία αύξηση των καταβαλλόμενων εισφορών στους κλάδους
σύνταξης και ασθένειας κατά 6,20 ευρώ – 28 ευρώ (ανάλογα με την ασφαλιστική
κλάση) – και των συντάξεων (κατώτατης και μέσης σύνταξης) κατά 12 ευρώ – 25,30
ευρώ (η ανώτατη σύνταξη, που όμως καταβάλλεται σε μικρή μερίδα
επαγγελματοβιοτεχνών, θα αυξηθεί κατά 117,60 ευρώ).
Μετά τις αυξήσεις, τις οποίες θα πρέπει – όπως κάθε χρόνο – να εγκρίνει η
Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων:
* Οι εισφορές για τους παλαιούς (έως 31/12/92) ασφαλισμένους
διαμορφώνονται από 109,30 ευρώ (η κατώτατη) έως 494 ευρώ (η ανώτατη) και για
τους νέους (όσους ασφαλίστηκαν για πρώτη φορά από την 1/1/93 και μετά) από
139,90 ευρώ έως 340,40 ευρώ (ανάλογα με την ασφαλιστική κλάση).
* H κατώτατη σύνταξη γήρατος του TEBE θα είναι 371,20 ευρώ (από 356,90
ευρώ σήμερα) και η κατώτατη σύνταξη λόγω θανάτου 311,50 ευρώ (από 299,50
ευρώ). H μέση σύνταξη, από 632 ευρώ σήμερα, θα διαμορφωθεί στα 657,30 ευρώ.













