H καρό σημαία έπεσε για τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια στο Σίλβερστοουν υπό το

βαρύ κλίμα των τρομοκρατικών επιθέσεων στο Λονδίνο. Δεξιά: μέλη της ασφάλειας

της πίστας κρατούν ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων

H ατμόσφαιρα ήταν βαριά με τους 100.000 θεατές να κρατούν ενός λεπτού σιγή στη

μνήμη των θυμάτων του τρομοκρατικού χτυπήματος που έπληξε το Λονδίνο.

Δρακόντεια τα μέτρα ασφάλειας όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο μετά τις

τελευταίες εξελίξεις.

Τελικά το Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1 στο Σίλβερστοουν της Βρετανίας διεξήχθη

χωρίς προβλήματα και με τον Κολομβιανό Χουάν Πάμπλο Μοντόγια με

ΜακΛάρεν/Μερσέντες να κάνει τη μίνι έκπληξη και να «κλέβει» την πρώτη θέση από

τον επικεφαλής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, Ισπανό Φερνάντο Αλόνσο.

Μάλιστα, η ΜακΛάρεν/Μερσέντες λίγο ήθελε να πετύχει δίδυμο κορυφής, αφού ο

Φινλανδός Κίμι Ράικονεν τερμάτισε στην 3η θέση.

Ο Αλόνσο, έχοντας πάρει την «πολ ποζίσιον» από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου,

ξεκίνησε από την πρώτη θέση ελπίζοντας να μείνει ώς το τέλος εκείκαι να

αυξήσει τη διαφορά από τους διώκτες του, αλλά υπολόγιζε χωρίς τον Μοντόγια.

Ο Κολομβιανός, αν και ξεκίνησε τρίτος, πέρασε πολύ γρήγορα πρώτος από τις

πρώτες κιόλας στροφές και κατάφερε τελικά να πετύχει την 5η νίκη στην καριέρα

του (πρώτη για φέτος), αφήνοντας πίσω του τον Αλόνσο.

Οι δύο οδηγοί έδειξαν από την αρχή ότι το συγκεκριμένο Γκραν Πρι είναι υπόθεση

για δύο, κάτι που οριστικοποιήθηκε μετά τη μεγάλη καθυστέρηση που χρεώθηκαν οι

Φιζικέλα και Μπαρικέλο στα πιτ. Αντίθετα, ρεσιτάλ έδωσε στο συγκεκριμένο

σημείο (αλλά και γενικότερα) η οικοδέσποινα ομάδα της ΜακΛάρεν, δίνοντας το

κάτι παραπάνω σε Μοντόγια και Ράικονεν, προκειμένου να ανέβουν στο βάθρο σε

ένα Γκραν Πρι, η πίστα του οποίου είναι ιδιαίτερα απαιτητική.

«Όλα κρίθηκαν από τον πρώτο γύρο και στη συνέχεια ήταν καθαρά θέμα στρατηγικής

για να κρατήσω την πρωτιά. Μόλις πέρασα τη γραμμή του τερματισμού, τα

συναισθήματα ήταν απίστευτα», τόνισε ο Μοντόγια που τερμάτισε σε 1.24.29.588

και τον ακολούθησαν ο Ισπανός Φερνάντο Αλόνσο με Ρενό (+00.02.739), ο

Φινλανδός Κίμι Ράικονεν με ΜακΛάρεν/Μερσέντες (00.14.436), ο Ιταλός Τζιανκάρλο

Φιζικέλα με Ρενό (00.17.914), ο Βρετανός Τζένσον Μπάτον με Μπαρ (00.40.264), ο

Γερμανός Μίχαελ Σούμαχερ με Φεράρι (01.15.322), ο Βραζιλιάνος Ρούμπενς

Μπαρικέλο επίσης με Φεράρι (01.16.567) και ο Γερμανός Ραλφ Σούμαχερ με Τογιότα

(01.19.212).

Αναλυτικά στη βαθμολογία των οδηγών προηγούνται: Φερνάντο Αλόνσο

(Ισπανία) Ρενό 77, Κίμι Ράικονεν (Φινλανδία) ΜακΛάρεν/Μερσέντες 51, Μίχαελ

Σούμαχερ (Γερμανία) Φεράρι 43, Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία) Φεράρι 31, Γιάρνο

Τρούλι (Ιταλία) Τογιότα 31,

Χουάν Πάμπλο Μοντόγια (Κολομβία) ΜακΛάρεν/Μερσέντες 26.

Στους κατασκευαστές προηγείται η Ρενό με 102 βαθμούς και ακολουθούν η

ΜακΛάρεν/Μερσέντες με 87, η Φεράρι με 74, η Τογιότα με 54, και η Ουίλιαμς με 47.