Σε μείωση του κόστους παραγωγής για την κατασκευή τηλεοράσεων με οθόνη υγρών

κρυστάλλων (LCD), από 20% έως 30%, σκοπεύει να προχωρήσει η Sony το δεύτερο

εξάμηνο του ερχόμενου οικονομικού έτους, σε μια προσπάθεια να γίνει το τελικό

προϊόν φθηνότερο για τον καταναλωτή. H ιαπωνική εταιρεία κολοσσός σκοπεύει να

το πετύχει αυτό με τη χρήση πολλών κοινών εξαρτημάτων για μια ευρεία γκάμα

τηλεοράσεων με οθόνες υγρών κρυστάλλων.

H Sony αποφάσισε να προχωρήσει στην κίνηση αυτή μετά τη μείωση του

λειτουργικού της κέρδους από τις πωλήσεις τηλεοράσεων, κατά 75%, στο τρίμηνο

Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου, η οποία οφείλεται στον πόλεμο τιμών που έχει ξεσπάσει

στην αγορά και στον αυξημένο ανταγωνισμό από διάφορες άλλες εταιρείες, όπως η

Σαρπ.

Επένδυση 2 δισ. $

H Sony έχει ανακοινώσει τη δημιουργία κοινής εταιρείας με την κορεατική

Σάμσουνγκ για την παραγωγή οθονών υγρών κρυστάλλων. Πρόκειται για επένδυση

ύψους 2 δισ. δολαρίων και η παραγωγή των νέων οθονών S-LCD αναμένεται να

ξεκινήσει μέσα στους επόμενους δύο μήνες.

H αύξηση της κερδοφορίας στον κλάδο των τηλεοράσεων θεωρείται το «κλειδί» για

να βελτιωθούν τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου. Πολλές εταιρείες υψηλής

τεχνολογίας αντιμετωπίζουν, το τελευταίο διάστημα, μείωση της ζήτησης, η οποία

οδηγεί τις τιμές πολλών ηλεκτρονικών καταναλωτικών προϊόντων σε κατακόρυφη

πτώση. Σημαντική μείωση της ζήτησης σημειώνεται και στην παγκόσμια αγορά των μικροτσίπ.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ