|
|
Σε μείωση του κόστους παραγωγής για την κατασκευή τηλεοράσεων με οθόνη υγρών
κρυστάλλων (LCD), από 20% έως 30%, σκοπεύει να προχωρήσει η Sony το δεύτερο
εξάμηνο του ερχόμενου οικονομικού έτους, σε μια προσπάθεια να γίνει το τελικό
προϊόν φθηνότερο για τον καταναλωτή. H ιαπωνική εταιρεία κολοσσός σκοπεύει να
το πετύχει αυτό με τη χρήση πολλών κοινών εξαρτημάτων για μια ευρεία γκάμα
τηλεοράσεων με οθόνες υγρών κρυστάλλων.
H Sony αποφάσισε να προχωρήσει στην κίνηση αυτή μετά τη μείωση του
λειτουργικού της κέρδους από τις πωλήσεις τηλεοράσεων, κατά 75%, στο τρίμηνο
Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου, η οποία οφείλεται στον πόλεμο τιμών που έχει ξεσπάσει
στην αγορά και στον αυξημένο ανταγωνισμό από διάφορες άλλες εταιρείες, όπως η
Σαρπ.
Επένδυση 2 δισ. $
H Sony έχει ανακοινώσει τη δημιουργία κοινής εταιρείας με την κορεατική
Σάμσουνγκ για την παραγωγή οθονών υγρών κρυστάλλων. Πρόκειται για επένδυση
ύψους 2 δισ. δολαρίων και η παραγωγή των νέων οθονών S-LCD αναμένεται να
ξεκινήσει μέσα στους επόμενους δύο μήνες.
H αύξηση της κερδοφορίας στον κλάδο των τηλεοράσεων θεωρείται το «κλειδί» για
να βελτιωθούν τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου. Πολλές εταιρείες υψηλής
τεχνολογίας αντιμετωπίζουν, το τελευταίο διάστημα, μείωση της ζήτησης, η οποία
οδηγεί τις τιμές πολλών ηλεκτρονικών καταναλωτικών προϊόντων σε κατακόρυφη
πτώση. Σημαντική μείωση της ζήτησης σημειώνεται και στην παγκόσμια αγορά των μικροτσίπ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ