ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία ανέθεσε πρώτη φορά ο ΟΣΕ το κέντρο τηλεφωνικής

πληροφόρησης – εξυπηρέτησης των πελατών του, μέσω του οποίου θα γίνονται πλέον

και κρατήσεις εισιτηρίων σε 24ωρη βάση. H νέα υπηρεσία τηλεφωνικής

εξυπηρέτησης πελατών του ΟΣΕ λειτουργεί σε 24ωρη βάση, μέσω του τετραψήφιου

αριθμού κλήσης 1110. Οι επιβάτες μπορούν να κάνουν κράτηση θέσεων και να

προμηθευτούν τα εισιτήριά τους 24 ώρες πριν από την αναχώρησή τους, από

οποιοδήποτε ανοικτό σταθμό ή γραφείο ταξιδίων και τουρισμού του ΟΣΕ, αρκεί να

διαθέτει ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων.