H μείωση των τιμών των μουσικών άλμπουμ από τη Γιουνιβέρσαλ – έως και κατά 30%

στις ΗΠΑ – εκτιμάται ότι θα φέρει σε ακόμη πιο δύσκολη θέση τα καταστήματα

πώλησης, αλλά και τους νέους καλλιτέχνες. Και αυτό, επειδή η Γιουνιβέρσαλ

επιδιώκει να ρίξει τις τιμές για τον τελικό καταναλωτή, μειώνοντας το

περιθώριο κέρδους των καταστημάτων λιανικής και περικόπτοντας τις προσφορές

για την προώθηση άλμπουμ νέων καλλιτεχνών.

Αυτή την εβδομάδα η Γιουνιβέρσαλ ξεκινά τις περικοπές των τιμών από τα άλμπουμ

του Sting και του Ludacris. Ανώτατα στελέχη της εταιρείας επιμένουν ότι οι πιο

χαμηλές τιμές θα βοηθήσουν τόσο τα καταστήματα όσο και τους καλλιτέχνες, καθώς

θα φέρουν πίσω περισσότερους καταναλωτές. Τα ίδια στελέχη λένε, ακόμη, ότι οι

περικοπές στις προσφορές θα αντισταθμιστούν από νέες διαφημιστικές καμπάνιες,

που θα στοχεύουν απευθείας στον τελικό καταναλωτή. Έτσι, τα καταστήματα δεν θα

χρειάζεται να διαφημίζουν εκείνα τα προϊόντα τους.

H Γιουνιβέρσαλ ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μειώσει τις τιμές των άλμπουμ, σε

μια προσπάθεια να καταπολεμήσει την πειρατεία, που ανθεί κυρίως μέσω της

ανταλλαγής μουσικών αρχείων από το Διαδίκτυο. Στόχος της είναι να προσελκύσει

περισσότερο κόσμο στα καταστήματα πώλησης μουσικής, ενώ δεν αποκλείεται το

παράδειγμά της να ακολουθήσουν και άλλες δισκογραφικές εταιρείες.

Επιμέλεια διεθνών οικονομικών θεμάτων: Γιώργος Κανελλόπουλος