Πόλεμος για την τεράστια πίτα των σύντομων γραπτών μηνυμάτων (SMS) έχει

ξεσπάσει στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας, ο οποίος αριθμεί ήδη πάνω από 8,8

εκατομμύρια συνδρομητές και καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο!

Οι χρήστες της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα έχουν φθάσει ήδη σε σημείο να

ανταλλάσσουν συνολικά περίπου 340 εκατομμύρια σύντομα γραπτά μηνύματα τον μήνα

(11,3 εκατ. SMS την ημέρα), στέλνοντας στα ταμεία των εταιρειών κινητής

τηλεφωνίας το ποσό των 300 εκατ. ευρώ τον χρόνο!

Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, στην προσπάθειά τους να διευρύνουν το μερίδιό

τους στον χώρο των SMS, άρχισαν έναν πόλεμο τιμών, ρίχνοντας το κόστος

αποστολής των SMS κάτω από τις 25 δρχ., από 28-29 δρχ. που ήταν μέχρι πριν από

λίγο καιρό.

Πρώτη άρχισε η εταιρεία Vodafone, η οποία ανακοίνωσε στις αρχές της εβδομάδας

ότι μειώνει κατά 10% το κόστος αποστολής SMS. Συγκεκριμένα, όλα τα μηνύματα

που αποστέλλονται από τα καρτοκινητά «CU» κοστίζουν πλέον 0,072 ευρώ (24,6

δρχ.).

Τη σκυτάλη πήρε χθες η Telestet, η οποία ανακοίνωσε ότι μειώνει και αυτή το

κόστος αποστολής των SMS από τα καρτοκινητά Free2Go στα 0,072 ευρώ ανά μήνυμα.

Αντίστοιχες μειώσεις αναμένονται σύντομα και από τις άλλες εταιρείες.

Η ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας – σύμφωνα με τους οικονομικούς αναλυτές –

έχει πλέον εξελιχθεί σε μια δυναμική «οικονομική μηχανή», με εξαιρετικά

σημαντική συμβολή στην εθνική οικονομία.

Παράλληλα, θεωρείται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία της Ελλάδας, η

οποία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, καθώς οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θα

διευρύνουν ολοένα το φάσμα των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών τους.

Ήδη, οι Έλληνες χρήστες κινητής τηλεφωνίας έχουν φθάσει σε σημείο να

χρειάζονται κάθε χρόνο περίπου 2.000.000 καινούργιες συσκευές κινητών

τηλεφώνων!

Σύμφωνα με τα στοιχεία των κατασκευαστριών εταιρειών, το 40% των Ελλήνων

συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας αλλάζει συσκευές, ενώ έχει ήδη κινητό τηλέφωνο!

Το 35% των συνδρομητών μετακινείται από τη μια εταιρεία στην άλλη μόνο και

μόνο για να πάρει καινούργιο τηλέφωνο. Το υπόλοιπο 25% αφορά νέους

συνδρομητές.