Οικονομία

Αυξήσεις σε συντάξεις

Αυξήσεις σε συντάξεις
Σχόλια
2 λεπτά


Το νομοσχέδιο για το Ασφαλιστικό θα κατατεθεί στη Βουλή εντός του Μαΐου,
δήλωσε χθες ο υφυπουργός Εργασίας-Κοιν. Ασφαλίσεων κ. Ροβ. Σπυρόπουλος, ο
οποίος υπέγραψε σειρά αποφάσεων για αυξήσεις συντάξεων σε διαφόρους κλάδους.


Σύμφωνα με τις αποφάσεις αυτές: * Οι καταβαλλόμενες συντάξεις από το
Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων προς τους
συνταξιούχους του, των οποίων το συνταξιοδοτικό δικαίωμα εμπίπτει στο μέχρι
31-12-2001 χρονικό διάστημα, αυξάνονται από 1-1-2002 ως εξής:


* Για το τμήμα σύνταξης έως 400 ευρώ ποσοστό αύξησης 3,5%.


* Για το τμήμα σύνταξης 400,01 – 620 ευρώ ποσοστό αύξησης 1,5%.


Στα ποσά αυτά συμπεριλαμβάνεται και το διορθωτικό ποσό έτους 2001.


Επίσης, με την ίδια απόφαση, τα κατώτατα όρια των καταβαλλομένων από το Ταμείο
συντάξεων καθορίζονται από 1-1-02 στο ποσό των 106,3 ευρώ μηνιαίως για τις
κατηγορίες γήρατος και αναπηρίας και στο ποσό των 97,2 ευρώ μηνιαίως για την
κατηγορία συντάξεων δικαιοδόχων, ανεξάρτητα από τον χρόνο έναρξης της
συνταξιοδότησης.


Σε περίπτωση απονομής μειωμένης σύνταξης, τα παραπάνω κατώτατα όρια μειώνονται
αναλόγως.


* Το προβλεπόμενο από τις καταστατικές διατάξεις του Ταμείου Πρόνοιας
Δικηγόρων Θεσσαλονίκης εφάπαξ βοήθημα αυξάνεται για τους εξερχομένους από
1-1-2002 και εφεξής κατά ποσοστό 3%, ήτοι το πλήρες εφάπαξ βοήθημα καθορίζεται
σε 16.912,16 ευρώ.


* Τα μερίσματα που χορηγεί το Επικουρικό Ταμείο Ελληνικής Χωροφυλακής
στους συνταξιούχους του, των οποίων το συνταξιοδοτικό δικαίωμα εμπίπτει στο
χρονικό διάστημα μέχρι την 31-12-2001, αυξάνονται από 1-1-2002 κατά ποσοστό
3,5%.


Επίσης, από 1-1-2002 αυξάνεται η τιμή του μεριδίου για τον υπολογισμό των
μερισμάτων των εξερχομένων στη σύνταξη κατά το ίδιο ποσοστό.


* Οι συντάξεις των συνταξιούχων του Γενικού Λογαριασμού του Κλάδου
Κύριας Ασφάλισης του Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού Εφημερίδων Αθηνών και
Θεσσαλονίκης, αυξάνονται από 1-1-2002 ως εξής:


Για το τμήμα σύνταξης μέχρι 400 ευρώ ποσοστό αύξησης 3,5%.


Για το τμήμα σύνταξης από 400,01 ευρώ μέχρι 620 ευρώ, ποσοστό αύξησης 1,5%.


Για το τμήμα σύνταξης από 620,01 ευρώ μέχρι 910 ευρώ, ποσοστό αύξησης 0,75%.


Για το τμήμα σύνταξης από 910,01 ευρώ και πάνω δεν χορηγείται αύξηση.


Ο υπολογισμός των παραπάνω ποσοστών θα γίνει στα ποσά των συντάξεων, όπως αυτά
είχαν διαμορφωθεί την 31-12-2001.


Οι αυξήσεις αυτές θα χορηγηθούν σε όσους ήταν συνταξιούχοι την 31-12-2001,
καθώς και σε εκείνους που η έναρξη συνταξιοδότησής τους εμπίπτει στο μέχρι την
31-12-2001 χρονικό διάστημα.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Πάρτι στο διαδίκτυο με φωτογραφία του Μακρόν και την Ισλανδή πρωθυπουργό: «Έκανε πίσω όταν έσκυψε να την αγκαλιάσει»
  2. Θεσσαλονίκη: Συναγερμός για έκρηξη σε λέβητα αερίου στο Δημαρχείο Αμπελοκήπων – Μενεμένης
  3. Το παρασκήνιο της «διπλής ζωής» του Τζένσεν Χουάνγκ – Η πτώση από την Nvidia και η επόμενη μέρα

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies