Κατά 5% αυξάνεται το επίδομα ανεργίας

Ο υπουργός Εργασίας – Κοιν. Ασφαλίσεων Δημ. Ρέππας ενέκρινε απόφαση του Δ.Σ.
του ΟΑΕΔ, για την αύξηση από την 1-1-2002 κατά 5% του επιδόματος ανεργίας.
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση εγκρίνεται η αύξηση του βασικού ημερήσιου
επιδόματος ανεργίας, που ισχύει την 31-12-2001, κατά 5%. Δηλαδή από 10,07 ευρώ
σε 10,58 ευρώ (μηνιαίως 264,50 ευρώ) και αύξηση του ανώτατου ημερήσιου
επιδόματος ανεργίας από 10,65 ευρώ σε 11,19 ευρώ (μηνιαίως 279,64 ευρώ).
Η αύξηση αυτή θα εφαρμοστεί σε όσους καταβάλλεται επίδομα ανεργίας από
1-1-2002, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης εγγραφής τους.
Στο μεταξύ, στο 10,2% έναντι 11,1% μειώθηκε κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2001
το ποσοστό της ανεργίας, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία η ΕΣΥΕ
(Εθνική Στατιστική Υπηρεσία). Το δεύτερο τρίμηνο του 2001 η ανεργία μειώθηκε
ταχύτερα για τις γυναίκες κατά 1,3 ποσοστιαία μονάδα έναντι 0,6% για τους
άνδρες. Ο αριθμός των ανέργων εκτιμάται σε 444,7 χιλιάδες και παρουσιάζει
μείωση κατά 9,4% (46,4 χιλιάδες άτομα) σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2000.













