Μίκαελ Σούμαχερ και Ρούμπενς Μπαρικέλο είναι έτοιμοι να υπερασπιστούν τον

τίτλο της Φεράρι στο πρωτάθλημα κατασκευαστών

To «Πάμε Στοίχημα» για πρώτη φορά περιλαμβάνει φέτος και τους συναρπαστικούς

αγώνες της Φόρμουλα Ι. Έτσι οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και όχι

μόνο, έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις και την τύχη τους στα

εντυπωσιακά μονοθέσια. Ας δούμε όμως ποιες είναι οι πιθανότητες διάκρισης για

κάθε μία από τις 11 ομάδες που θα παραταχθούν στην εκκίνηση.

Prost: Η ομάδα της Prost φιλοδοξεί να κάνει την έκπληξη στο φετινό

πρωτάθλημα. Έχοντας ενισχυθεί οικονομικά από τον γίγαντα της καλωδιακής

τηλεόρασης PSN και με τους κινητήρες της Ferrari 1999-spec V10, η Prost

δείχνει πανέτοιμη για τη μάχη. Πρώτος οδηγός της γαλλικής ομάδας θα είναι ο

πολύπειρος Ζαν Αλεζί (13η περίοδος στο πρωτάθλημα) και δεύτερος ο Αργεντινός

Γκαστόν Ματσακάνε, που πήρε μεταγραφή στην ομάδα ύστερα από απαίτηση της PSN.

Minardi: Η ομάδα ήταν στα πρόθυρα της διάλυσης και εθεωρείτο αμφίβολη η

συμμετοχή της στο πρωτάθλημα. Τελικά το φιλί της ζωής τής το έδωσε ο

βαθύπλουτος Αυστραλός Πολ Στόνταρτ. Ο Στόνταρτ ξεκαθάρισε πως δεν τον

ενδιαφέρουν τα αποτελέσματα, τουλάχιστον την πρώτη χρονιά, αλλά η οργάνωση της

ομάδας με σκοπό να πρωταγωνιστήσει τις επόμενες περιόδους. Πρώτος οδηγός είναι

ο νεαρός Ισπανός Φερνάντο Αλόνσο ενώ ο δεύτερος αναζητείται ακόμη.

Jaguar: Μόνο το όνομα θα έχει το ίδιο η Jaguar στο νέο πρωτάθλημα σε

σχέση με πέρυσι, όπου απογοήτευσε. Ο νέος κινητήρας που θα φέρει έχει τον

κωδικό R2 και μέχρι τώρα δεν έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει, αν στηριχτούμε σε

όσα έχει παρουσιάσει στη διάρκεια των δοκιμών και στις δηλώσεις του Έντι

Ιρβάιν. Πρώτος οδηγός θα είναι και πάλι ο έμπειρος Ιρβάιν με παρτενέρ τον

Βραζιλιάνο Μουτσιάνο Μπούρτι, ο οποίος αντικατέστησε τον Τζόνι Χέρμπερτ που

αποσύρθηκε πέρυσι.

Sauber: Για πρώτη φορά στη μικρή ιστορία της ομάδας η Sauber θα

συμμετάσχει σε όλα τα γκραν πρι με οδηγούς τους νεαρούς και άπειρους Νικ

Χάινφελντ και Κίμι Ραϊκόνεν. Το αφεντικό τής ομάδας Peter Sauber πιστεύει πως

οι δύο οδηγοί είναι μεγάλα ταλέντα και θα αφήσουν εποχή στη φόρμουλα. Ένα και

μοναδικό τους μειονέκτημα είναι η απειρία τους. Η αποχώρηση των δύο κορυφαίων

τεχνικών Leo Ress και Sergio Rinland ψαλιδίζει ακόμη περισσότερο τις ελπίδες

της Sauber για διάκριση.

Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιήσει είναι ο γνωστός V10 της Ferrari.

Arrows: Η Arrows ελπίζει να συνεχίσει αυτό που ξεκίνησε να κτίζει στο

περυσινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, με τη βοήθεια του νέου παρτενέρ της, της ΑΜΤ. Ο

κινητήρας θα είναι ο γνωστός Α21 που αποδείχτηκε αρκετά δυνατός το 1999, όταν

χρησιμοποιήθηκε από την ομάδα Prost. Πρώτος οδηγός θα είναι ο Γιος Βερστάπεν

και δεύτερος ο Ενρίκε Μπερνόλντι που πήρε τη θέση του Πέδρο ντε λα Ρόσα.

Ο Μίκα Χάκινεν (φωτό) και ο δεύτερος οδηγός της ΜακΛάρεν, Ντέιβιντ Κούλθαρ θα

δώσουν σκληρή μάχη με την «Σκουντερία» για το εφετινό πρωτάθλημα. Φυσικά,

τίποτα δεν αποκλείεται…

Jordan: Η άφιξη της Honda στην ομάδα δίνει νέα ώθηση στην Jordan, μετά

την περυσινή απογοητευτική εμφάνιση. Ο πάντα αισιόδοξος Eddie Jordan για μία

ακόμη φορά εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το νέο αυτοκίνητο. Επιπλέον, η

άφιξη του μεγάλου σταρ της αεροδυναμικής Ιρανού Έγκμπαλ Χάμιντι δίνει

μεγαλύτερη σιγουριά, όπως και οι κινητήρες της Honda. Πρώτος οδηγός της ομάδας

θα είναι ο Χαϊντζ Χάραλντ Φρέντσεν και δεύτερος ο Γιάρνο Τρούλι. Πλήγμα

θεωρείται η αποχώρηση του τεχνικού διευθυντή Μάικ Γκασκόιν για την Benetton.

BAR: Ύστερα από μία δραματική βελτίωση που παρουσίασε η

βρετανοαμερικανική ομάδα στο περυσινό πρωτάθλημα, φέτος στοχεύει σε αρκετές

νίκες, στηριζόμενη στη συνεργασία με τη Honda. Ο Ζακ Βιλνέβ παραμένει πρώτος

οδηγός μετά την ανανέωση για τρία ακόμη χρόνια του συμβολαίου του και όπως

τονίζει φέτος η ομάδα του θα κάνει το μεγάλο άλμα. Δεύτερος οδηγός θα είναι ο

Γάλλος Ολιβιέ Πανίς, o oποίος πέρυσι ήταν test driver της McLaren. Μεγάλος

στόχος της BAR είναι η κατάκτηση της τρίτης θέσης στο πρωτάθλημα των

κατασκευαστών.

Benetton: Η ομάδα βρίσκεται σε φάση μετεξέλιξης αφού από την επόμενη

χρονιά θα απορροφηθεί από τη Renault με την οποία θα ξεκινήσει από φέτος

συνεργασία. Ωστόσο, η Benetton έχει πολλές ελπίδες διάκρισης καθώς διαθέτει

πολύ καλούς κινητήρες, δύο δυναμικούς οδηγούς (Φισικέλα, Μπατον) και

καταπληκτικό design staff.

Williams: Με επανασχεδιασμένο κινητήρα της BMW, νέο τροφοδότη ελαστικών

(Michelin) και νέο οδηγό τον Κολομβιανό Χουάν Πάμπλο Μοντόγια η Williams είναι

έτοιμη να «χτυπήσει» αρκετές νίκες φέτος. Ο Ραλφ Σούμαχερ θέλει να φτάσει στην

κορυφή του πόντιουμ και φέτος έχει τις περισσότερες πιθανότητες να τα

καταφέρει, για πρώτη φορά στην καριέρα του. Να σημειωθεί πως η Williams δεν

έχει κερδίσει γκραν πρι από το 1997.

McLaren: Ο δύο φορές πρωταθλητής Μίκα Χάκινεν και ο Ντέιβιντ Κούλθαρ θα

αποτελέσουν το ζευγάρι των οδηγών για έκτη χρονιά, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ

στη φόρμουλα ένα. Η McLaren θέλει να πάρει ρεβάνς για την περυσινή της

αποτυχία να κατακτήσει έστω έναν τίτλο (κατασκευαστών ή οδηγών) και ο νέος της

κινητήρας ο ΜΡ4-16 θεωρείται από τον Κούλθαρ «εκπληκτικός». Ο Χάκινεν είπε

ακόμη πως νιώθει λιγότερη πίεση σε σχέση με άλλες φορές.

Ferrari: Πέρυσι έκανε το νταμπλ (κατασκευαστές, οδηγοί) και φέτος

φιλοδοξεί να επαναλάβει τον θρίαμβό της χρησιμοποιώντας τη γνωστή συνταγή

«Σούμαχερ». Ο Γερμανός οδηγός, που θεωρείται κορυφαίος στη φόρμουλα ένα,

συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια στα γκραν πρι του «τσίρκου» και θέλει να το

γιορτάσει κατακτώντας και πάλι τον τίτλο. Ένας από τους στόχους του είναι

επίσης να ξεπεράσει το ρεκόρ νικών του Άλεν Προστ (51), καθώς έχει φτάσει ήδη

τις 44 στην καριέρα του.