Την πόρτα προς το καλύτερο μέλλον μπορούμε να την κρατάμε πάντα ανοιχτή με

τη βοήθεια των ονείρων. Για να την περάσουμε όμως πρέπει να προσπαθήσουμε.

Εμείς όμως θέλουμε να ονειρευόμαστε και να πετυχαίνουμε, χωρίς να προσπαθούμε

ιδιαίτερα. Θέλουμε να φτιάξουμε ουρανοξύστες με σχέδια για διώροφη κατοικία.

Μιλάμε για άνοιξη του ελληνικού αθλητισμού, παρασυρμένοι από κάποιες

σπουδαίες και σε σταθερή βάση επιτυχίες στον στίβο και την άρση βαρών, αλλά

και σε σκόρπιες στην ιστιοπλοΐα, τη γυμναστική ή το τάε κβον ντο.

Σε ποιο σημείο του ορίζοντα μπορούμε να βρούμε τα ομαδικά αθλήματα, το

ποδόσφαιρό μας, το μπάσκετ, την υδατοσφαίριση, το βόλεϊ και το χάντμπολ; Σε

πόσα από τα 31 Ολυμπιακά αθλήματα μπορούμε να παρουσιάσουμε αθλητές και ομάδες

με ικανότητες διάκρισης;

Ακόμα και στην άρση βαρών δεν φαίνονται οι αθλητές που θα πάρουν τη σκυτάλη

από τους Ολυμπιονίκες μας. Στον στίβο, πόσοι από τους πρωταθλητές μας θα είναι

το ίδιο αξιόμαχοι το 2004; Όσοι πίστευαν στις δυνατότητες των εφήβων και

νεανίδων απογοητεύθηκαν, καθώς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Σαντιάγο της Χιλής

απέτυχαν παταγωδώς και αποτέλεσαν «την αρνητική έκπληξη των αγώνων», όπως

ομολόγησε ο ομοσπονδιακός προπονητής Σταύρος Τζιωρτζής.

Πώς ανιχνεύονται τα αθλητικά ταλέντα στη χώρα μας; Με ποιο σύστημα και ποια

κριτήρια; Πώς καλλιεργούνται και αξιοποιούνται; Πώς εξασφαλίζεται η καλή

συνέχεια σε κάποιο άθλημα; Τι έγιναν τα «χρυσά μωρά» του μπάσκετ; Ποιοι ήταν

οι διάδοχοι του παγκόσμιου ρέκορντμαν στο άλμα επί κοντώ Χρήστου Παπανικολάου;

Γιατί δεν δημιουργήθηκε σχολή ακοντιστριών μετά την παγκόσμια ρεκορντγούμαν

Σοφία Σακοράφα και την πρωταθλήτρια Ευρώπης Άννα Βερούλη;

Ποιος είναι ο σχεδιασμός κατασκευής αθλητικών εγκαταστάσεων στα μεγάλα

αστικά κέντρα και την περιφέρεια;

Πώς εκκολάπτονται νέοι προπονητές και ποιες οι πιθανότητες να εργαστούν;

Πότε θα γίνει ο γάμος αθλητισμού και ειδικών επιστημών;

Φθάνουν τα οικονομικά κίνητρα ή οδηγούν σε ακραίες και επικίνδυνες επιλογές

από τους νέους;

Επιτέλους, τι αθλητισμό θέλουμε;