Σε ανθρώπινο λάθος αποδίδουν τα στελέχη του ΟΣΕ τον εκτροχιασμό του

ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ που συνέβη το Σάββατο το βράδυ λίγο πριν από τον σταθμό Καρυά, 20

χιλιόμετρα δυτικά της Λαμίας.

ΛΑΜΙΑ

Οι 43 επιβάτες της non stop αμαξοστοιχίας που εκτελούσε δρομολόγιο

Αθήνα-Θεσσαλονίκη άκουσαν στις 9.25 το βράδυ το τρένο να σέρνεται πάνω στις

ράγες μόλις βγήκε από ένα τούνελ λίγο πριν από τον σταθμό. Ο συρμός σύρθηκε

περίπου 20 μέτρα έξω από τις ράγες, ενώ τα τρία βαγόνια έμειναν μέσα στη

γαλαρία. Σύμφωνα με υπαλλήλους του ΟΣΕ «το τρένο πήγαινε με μικρή ταχύτητα και

γι’ αυτό ακινητοποιήθηκε σχεδόν αμέσως και δεν υπήρξαν μεγάλες ζημιές και

τραυματισμοί επιβατών».

Σύμφωνα με τους αρμοδίους του ΟΣΕ «είχε τεθεί εκτός λειτουργίας το σύστημα

τηλεδιοίκησης και δεν μπορούσε να ελεγχθεί η αλλαγή γραμμής την οποία έπρεπε

να κάνει το ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ γιατί θα είχε διασταύρωση με άλλο τρένο μέσα στον σταθμό

Καρυάς. Έπρεπε αρμόδιος από το προσωπικό της αμαξοστοιχίας να κάνει κάποιες

κινήσεις για να σφραγίσει το κλειδί. Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι αυτές οι

κινήσεις δεν έγιναν ή δεν έγιναν σωστά», σημείωσε αρμόδιος τεχνικός του ΟΣΕ,

από τους πρώτους που έφθασαν στο σημείο του εκτροχιασμού.

«Στο ίδιο σημείο έχουν γίνει άλλοι δύο εκτροχιασμοί συρμών από άλλες αιτίες,

μεταξύ των οποίων είναι και το απηρχαιωμένο δίκτυο. Τώρα η αιτία είναι

διαφορετική. Πρόκειται για ανθρώπινο λάθος», σημειώνει ο πρόεδρος του

σωματείου μηχανοδηγών κ. Νώντας Θεοδωρόπουλος, ο οποίος βρέθηκε στο σημείο του

ατυχήματος. Οι 43 επιβάτες της αμαξοστοιχίας παρελήφθησαν από άλλη

αμαξοστοιχία και μεταφέρθηκαν στη Λάρισα και από εκεί στον προορισμό τους, ενώ

η συγκοινωνία διεκόπη για 5 ώρες περίπου. Συνεργεία του ΟΣΕ κατόρθωσαν μία ώρα

μετά τα μεσάνυχτα να τοποθετήσουν και πάλι τη μηχανή του συρμού πάνω στις

ράγες .