Η επανασχεδιασμένη μάσκα και οι νέοι προφυλακτήρες κυριαρχούν στο εμπρός

μέρος του ανανεωμένου Υ. Νέα είναι και τα τάσια

΄Υστερα από πέντε χρόνια, η Lancia προχωρά σε μικρής έκτασης βελτιώσεις στο Υ,

ένα μοντέλο που από την πρώτη ημέρα της παρουσίασής του κέρδισε το αγοραστικό

κοινό λόγω της όμορφης εξωτερικής του εμφάνισης, αλλά και του καλοσχεδιασμένου

σαλονιού του.

Από τον Οκτώβριο (προς τα τέλη, όπως δείχνουν όλα) θα αρχίσει να κυκλοφορεί

και στους ελληνικούς δρόμους το ανανεωμένο Lancia Υ. Χωρίς πάντως δραματικές

διαφοροποιήσεις αλλά με βελτιώσεις στα σημεία, το μίνι της ιταλικής

αυτοκινητοβιομηχανίας θα προσπαθήσει να «κρατηθεί» για ακόμη δύο χρόνια

(τουλάχιστον) στην αγορά, μέχρι την παρουσίαση του πραγματικά καινούργιου

μοντέλου.

Στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου οι κυριότερες διαφοροποιήσεις έχουν να

κάνουν: α) με τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, που είναι

πλέον πιο ογκώδεις, β) με τη μεγαλύτερη μάσκα και τα νέα φωτιστικά σώματα.

Ακόμη, καινούργια τάσια υπάρχουν στους τροχούς.

Στο πίσω μέρος οι μικροαλλαγές εντοπίζονται στον προφυλακτήρα – Στο

επανασχεδιασμένο τιμόνι και τις νέες ταπετσαρίες εξαντλούνται οι αλλαγές που

έχουν γίνει στο εσωτερικό του ιταλικού μίνι – Από τα τέλη Οκτωβρίου το Lancia

Υ με τις μικρές αλλαγές θα αρχίσει να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου οι αλλαγές είναι ελάχιστες και μάλλον

δυσκολοδιάκριτες. Το επανασχεδιασμένο τιμόνι και οι νέες επενδύσεις είναι ό,τι

καινούργιο υπάρχει στο Lancia Υ.

Μία σημαντική αλλαγή για το ιταλικό μίνι αφορά τους κινητήρες. Έτσι, το Υ θα

εφοδιάζεται αποκλειστικά πλέον με κινητήρα 1,2 λίτρων. Τα μοτέρ αυτά αποδίδουν

60 ίππους στην 8βάλβιδη έκδοση και 80 ίππους στην 16βάλβιδη έκδοση.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου Υ θα υπάρχουν το υδραυλικό τιμόνι, ο αερόσακος

για τον οδηγό, το κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, καθώς επίσης και το αιρ

κοντίσιον.

Σε ό,τι αφορά τις τιμές, αυτές δεν έχουν ξεκαθαρισθεί. Θεωρείται πάντως βέβαιο

ότι θα είναι στα ίδια επίπεδα με αυτές που ισχύουν για το παλιό μοντέλο. Και,

σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που υπάρχουν, η τιμή της βασικής έκδοσης θα είναι

κοντά στα 3.000.000 δρχ.