Αννέτα. Στορκ. Νέα Αθηναία. Λίντο. Πατησίων. Αχαρνών. Θηβών. Πέτρου Ράλλη. Αλλά και Εθνική Οδός. Αιγάλεω. Χαϊδάρι. «Τη νύχτα όλα επιτρέπονται, τίποτε δεν απαγορεύεται» έλεγε ο ψηλός ωραίος άνδρας από τη Δράμα την ώρα που τα φώτα χαμήλωναν, στη μωβ μοκέτα των λαϊκών κέντρων άρχιζε να μαζεύεται η πρώτη στάχτη και τα πρώτα γαρίφαλα. Και μέσα σε μισή ώρα τα πρώτα πιάτα θρυμματίζονταν. Κώστας Μοναχός. Μποέμης, άτακτος ερωτικά. Γόης. Με καλή, στέρεη φωνή που δεν έκαμπτε η βαριά νύχτα και οι υποστρώσεις της. Παράξενο: Ενώ ήταν της πιάτσας, δεν κάπνιζε, δεν έπινε, δεν έπαιζε τζόγο. Μόνη τρέλα του; Οι γυναίκες. Και το τραγούδι. Γι’ αυτό άφησε το χωριό του (Πετρούσσα) αρχές του ’70. Και άρχισε να περιπλανιέται σε μια άλλη Ομόνοια από τη σημερινή, έδρα και των μυθικών δισκογραφικών της Πλατείας. Νταλαβερτζήδες μεσάζοντες, συνθέτες, μικροπαραγωγοί, διαβολομαέστροι, σύχναζαν εδώ και γράφανε δίσκους για labels όπως η Νίνα, η Venus, η Sonora, η General και άλλες. Πηνειώτης. Σούκας. Χριστοδουλόπουλος. Ξιφαράς. Βλάσσης. Ρέα Κούκα. Χαρούλα Ντάνου. Καίτη Ντάλη. Καρουσάκης. Βολιώτης. Καμπουρίδης. Ψιλόπουλος. Μπουλουγουράς. Σαλαμπάσης. Καφάσης. Αθανασιάδης. Φλωρινιώτης. Λαϊκοδημοτικοί, λαϊκοί, βρίσκουν τον δρόμο τους εδώ πριν μεταπηδήσουν σε μεγαλύτερες εταιρείες. Αλλοι με εκπληρωμένη διαδρομή καταλήγουν εδώ λόγω των μεταβολών στο τραγούδι που ήδη από τα μέσα του ’70 γίνεται πιο pop.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







