Στις αρχές της δεκαετίας του 1880, σε ένα φυλλάδιο για την παρισινή ζωή ο τίτλος του συνοψίζει την έννοια της ανακύκλωσης: «Τίποτα δεν πεθαίνει στη γη, όλα μετασχηματίζονται». Στην αυγή της νεωτερικότητας του 19ου αιώνα ο ρακοσυλλέκτης αναδυόταν σε καθοριστική φυσιογνωμία των δρόμων του Παρισιού, υπογραμμίζει ο γάλλος ακαδημαϊκός Αντουάν Κομπανιόν αποτιμώντας κοινωνικά, οικονομικά, ποιητικά την παρουσία του και την πρακτική του chiffonage στο βιβλίο του «Les Chiffoniers de Paris» (εκδόσεις Gallimard).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







