Το Γραφείο Εμπορικού Αντιπροσώπου των ΗΠΑ (USTR) υποχώρησε από τα αρχικά αυστηρά σχέδιά του να επιβάλει κυρώσεις στα πλοία κινεζικής κατασκευής που μεταφέρουν οχήματα και υγροποιημένο φυσικό αέριο και προσεγγίζουν λιμάνια των ΗΠΑ. Την προηγούμενη Παρασκευή ανακοίνωσε ότι τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων κινεζικής κατασκευής θα υπόκεινται σε τέλη με βάση την καθαρή χωρητικότητα και όχι με βάση την ισοδύναμη μονάδα αυτοκινήτου (ceu). Οσον αφορά τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, δεν θα χάνεται η άδεια εξαγωγής. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με προηγούμενες κατευθυντήριες γραμμές του USTR οι μεταφορείς LNG θα έπρεπε να μεταφέρουν το 1% των αμερικανικών εξαγωγών υγροποιημένου φυσικού αερίου  με πλοία που έχουν κατασκευαστεί, λειτουργούν και φέρουν σημαία ΗΠΑ εντός τεσσάρων ετών, διαφορετικά θα κινδύνευαν να χάσουν τις άδειες εξαγωγής LNG. Λόγω των αντιδράσεων από την αμερικανική βιομηχανία LNG, το USTR να αποφάσισε να αφαιρέσει την απειλή αφαίρεσης των αδειών εξαγωγής.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ