Αν η Ελλάδα παρήγε μεγαλύτερες ποσότητες κελυφωτού φιστικιού, αυτού που ξέρουμε ως σαν-φιστίκ (οι παλαιότεροι) ή φιστίκι Αιγίνης (οι νεότεροι), τότε ίσως να ήταν δυνατόν να υπολογίσει κανείς τις συνέπειες της νέας φρενίτιδας με τη σοκολάτα «Ντουμπάι» στις πωλήσεις του. Η σοκολάτα με γέμιση από φιστίκι και κανταΐφι, που έγινε παγκόσμια τάση χάρη σε ένα βίντεο του TikTok, μετεξελίχθηκε σε μπισκότο (και τα δύο μπορεί να τα βρει κανείς πλέον στα περίπτερα), αλλά και σε παγωτό και γλυκό και οτιδήποτε μπορεί κανείς να φανταστεί – μέχρι και τρίγωνα Πανοράματος με γέμιση… Ντουμπάι εντοπίσαμε σε ζαχαροπλαστεία. Ωστόσο, όπως μας είπε χαρακτηριστικά ο Χρήστος Σκούρας, παραγωγός αλλά και ένας από τους πιο σημαντικούς εμπόρους φιστικιού στη Φθιώτιδα, «τα ελληνικά φιστίκια είναι τόσο λίγα που όλα είναι προπωλημένα. Δεν έχουμε τόση παραγωγή ώστε να μπορούμε να πούμε ότι επηρεάζεται από τη μόδα».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







