Αυξάνονται οι επισκέψεις στα σουπερμάρκετ και μαζί ο τζίρος των επιχειρήσεων. Αν και για τους Ελληνες η τιμή παραμένει βασικό κριτήριο επιλογής στα βασικά είδη, μειώνεται το ποσοστό εκείνων που κυνηγούν προσφορές και τα προηγούμενα χρόνια άλλαζαν σουπερμάρκετ για να τις βρουν. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, αν πέρυσι το 62% των καταναλωτών προτιμούσε τις προσφορές από τις χαμηλότερες τιμές, πλέον το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί στο 58%, όταν το 2017, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, το 74% αναζητούσε προσφορές και εκπτώσεις στα ράφια.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Στα Σχοινιά