Καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) επελαύνει στην καθημερινότητά μας, οι τράπεζες είναι από τις πρώτες υπηρεσίες που θα δουν δραστικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της συμβουλευτικής εταιρείας Accenture που αναλύει τις τάσεις στον τραπεζικό κλάδο, η ΤΝ εκτιμάται ότι θα έχει μεταλλάξει πλήρως την τραπεζική μέχρι το 2030. Από αυτή τη διαδικασία κερδισμένοι θα βγουν οι οργανισμοί που θα μπορέσουν να ενσωματώσουν καλύτερα τις νέες τεχνολογίες, προσφέροντας στους πελάτες μια προσωποποιημένη εμπειρία που θα ξεκινά στο κινητό και θα επεκτείνεται στο σύνολο της ζωής του πελάτη, περνώντας και από το κατάστημα. «Η τράπεζα του 2030 θα συγκεράζει την αποτελεσματικότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού με την ανάγκη να αποκαταστήσει την προσωπική σύνδεση που επιζητούν οι πελάτες» τονίζει ο Μάικλ Αμποτ, επικεφαλής διεθνούς τραπεζικής της Accenture.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ