Αγοράζουν σε μεγαλύτερο ποσοστό ταξιδιωτικές υπηρεσίες και έτοιμο φαγητό, ενώ πραγματοποίησαν το 2024 αγορές αξίας 18,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι διαδικτυακές αγορές έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των Ελλήνων και αναπτύσσονται, δημιουργώντας νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις όσο διαμορφώνονται νέες καταναλωτικές συμπεριφορές. Αυτό αναδεικνύει η έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου για τη συμπεριφορά του Ελληνα Καταναλωτή στις Διαδικτυακές Αγορές, την οποία πραγματοποίησαν ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECΑ) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN), και τελεί υπό την αιγίδα της eQuality NGO.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







