Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού που εξακολουθεί να εμπιστεύεται τα τρένα και να μετακινείται με αυτά. Η επιδημία βλαβών στις αμαξοστοιχίες, οι πυρκαγιές και οι δολιοφθορές στο δίκτυο, τα «εμπόδια» στις γραμμές και οι λιθοβολισμοί αμαξοστοιχιών συνεχίζουν να αποτελούν πληγή για τον σιδηρόδρομο και την ασφάλειά του. Την ίδια στιγμή, η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εμφανίζουν ως «μεγάλη μεταρρύθμιση» την εγκατάσταση συστήματος GPS στα τρένα, την επαναφορά σε λειτουργία κρίσιμων διαδικασιών ασφαλείας, που ίσχυαν και πριν από περίπου έξι χρόνια, αλλά και την αξιολόγηση (μόνο) του εναπομείναντος προσωπικού του ΟΣΕ, προκειμένου να περάσει στη νέα εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος». Από το σχέδιο αυτό απουσιάζει η ιταλική εταιρεία που επιδοτείται αδρά για να εκτελεί τα επιβατικά δρομολόγια, με τρένα που της νοικιάζει το Δημόσιο και που συχνά παρουσιάζουν βλάβες, λόγω πλημμελούς συντήρησης και παλαιότητας συρμών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ