Τη νέα γενιά πελατών θέλουν να προσελκύσουν οι ελληνικές τράπεζες, βλέποντας την ολοένα αυξανόμενη επιρροή νεοφυών επιχειρήσεων παροχής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών (fintechs) σε εφήβους και νεαρούς ενηλίκους έως 35 ετών. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα της Revolut, που ήδη μετρά περισσότερους από 1,5 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα, η πλειονότητα των οποίων είναι νεαρής ηλικίας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ