Ενα αυτοκίνητο, σε γενικές γραμμές, αποτελείται από 20.000 έως 30.000 εξαρτήματα, ανάλογα με το μοντέλο και το επίπεδο εξοπλισμού. Καμία εταιρεία δεν επιτρέπει την πλήρη αποσυναρμολόγηση των οχημάτων της για να φανεί ποιος παράγει το κάθε κομμάτι – για λόγους εμπορικού απορρήτου και για να μη δώσει πλεονεκτήματα στον ανταγωνισμό. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι περίπου το 75% της αξίας ενός οχήματος προέρχεται από ένα τεράστιο δίκτυο κατασκευαστών εξαρτημάτων. Αυτό σημαίνει πως η επιβολή ενός δασμού 25%, όπως αυτού που ενέκρινε αρχικά η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ, δεν πλήττει μόνο τα μεγάλα ονόματα του κλάδου, όπως οι Volkswagen, Mercedes-Benz ή Audi, αλλά και μια πλειάδα μικρότερων εταιρειών, λιγότερο γνωστών αλλά με σημαντική συμβολή στην απασχόληση σε όλη την Ευρώπη – και εκτός αυτής. Για παράδειγμα, ακόμα και αν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Ευρώπη, είναι σύνηθες οι μπαταρίες του να προέρχονται από την Κίνα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ