Ποια είναι τα 18 επιδόματα που ενισχύονται

Τα επιδόματα που αυξάνονται λόγω της αύξησης του κατώτατου είναι τα εξής:
1. Ανεργίας (55% του βασικού ημερομισθίου ή 61,4% του κατώτατου μισθού).
2. Γάμου (10% του κατώτατου μισθού).
3. Τριετιών (10% – 30% στον βασικό μισθό).
4. Επίδομα εργασίας (50% του επιδόματος ανεργίας μέχρι τη λήξη).
5. Οικοδόμων (70% του 37πλάσιου του βασικού ημερομισθίου).
6. Δασεργατών ρητινοσυλλεκτών, αγγειοπλαστών, εργαζομένων ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης (70% του 35πλάσιου του βασικού ημερομισθίου).
7. Σμυριδεργάτων (70% του 50πλάσιου του βασικού ημερομισθίου).
8. Καλλιτεχνών, ηθοποιών θεάτρου, εργαζομένων στον τουρισμό (70% του 25πλάσιου του βασικού ημερομισθίου).
9. Ειδικό εφάπαξ επίδομα στη θέση των καταργηθέντων επιδομάτων 3μηνης εγγραφής, λήξης ανεργίας, επίσχεσης εργασίας (37,5 ημερήσια επιδόματα ανεργίας).
10. Μητρότητας (ίσο με κατώτατο μισθό για 9 μήνες).
11. Αφερεγγυότητας εργοδότη (από 1 έως 3 κατώτατοι μισθοί).
12. Γονικής άδειας (κατώτατος μισθός για 2 μήνες).
13. Φοιτητικό επίδομα εξετάσεων (30 ημερομίσθια για προπτυχιακούς, 10 για μεταπτυχιακούς).
14. Μαθητευόμενων στις Σχολές ΔΥΠΑ (75% του βασικού ημερομισθίου, ανά ημέρα).
15. Μαθητείας ΕΠΑΣ-ΔΥΠΑ (50% του βασικού ημερομισθίου ανά ημέρα).
16. Ασκησης φοιτητών ΤΕΙ και ΙΕΚ ΔΥΠΑ (80% του βασικού ημερομισθίου ανά ημέρα).
17. Επιδότηση εργοδοτών για άσκηση φοιτητών ΤΕΙ (50% του βασικού ημερομισθίου ανά ημέρα).
18. Επίδομα πρακτικής άσκησης τουριστικών σχολών (60% του βασικού ημερομισθίου ανά ημέρα).














