Σε μια κίνηση-έκπληξη, όπως τη χαρακτηρίζει η Alphaliner, η Mediterranean Shipping Co (MSC), η μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, αποφάσισε να μεταφέρει όλα τα πλοία megamax των 19.200 έως 24.300 teu στις γραμμές Ασίας – Μεσογείου και Ασίας – Δυτικής Αφρικής αντί της γραμμής μεταξύ Ασίας και Βόρειας Ευρώπης που εξυπηρετούσαν μέχρι τώρα. Η MSC θα αναπτύσσει πλέον πλοία με μέσο μέγεθος περίπου 14.700 teu στην γραμμή Ασία – Βόρεια Ευρώπη. Οπως σχολιάζει η Alphliner, η μείωση της χωρητικότητας στη γραμμή Ασίας – Βόρειας Ευρώπης θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια προσπάθεια να μειωθεί η πίεση στους ναύλους, σημειώνοντας επίσης ότι οι τιμές των spot ναύλων για τη συντομότερη διαδρομή Σαγκάη – Δυτική Αφρική είναι πολύ καλύτερες, περίπου στα 4.000 δολάρια ανά teu.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







