Ο αριθμός τρία είναι το μοναδικό στοιχείο που επιτρέπει στη Λένα Κιτσοπούλου να συνδέσει τον Αισχύλο με τον Στρίντμπεργκ στον τίτλο της παράστασης που υπογράφει φέτος στη σκηνή του θεάτρου Ανεσις: από τη μια η τριλογία της «Ορέστειας» και από την άλλη τα τρία έργα του σουηδού συγγραφέα, «Ο Χορός του Θανάτου», «Οι Δανειστές», «Η πιο δυνατή». Ωστόσο μέσα στην παράσταση κυριαρχεί «Ο Χορός του Θανάτου», και μόνο με νύξεις, φράσεις, λέξεις ή φωτεινές επιγραφές και τραγούδια αναφέρεται στα  υπόλοιπα δύο έργα. Οσο για το αρχαίο δράμα, πέραν του τίτλου, είναι εκεί, με το διαχρονικό μήνυμά του για τον κύκλο της ζωής, την εκδίκηση, τον φόνο, τις ενοχές και τις τύψεις – και για εντυπωσιασμό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ