«Συγγνώμη, αλλά το POS χάλασε και δεν μπορεί να δεχθεί την κάρτα σας». «Λυπάμαι, αλλά υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα και έχει χαθεί η σύνδεση Internet, ούτε το IRIS δουλεύει, συνεπώς, πρέπει να πληρώσετε με μετρητά». «Το κατάστημα δεν δέχεται πληρωμές με κάρτα για συναλλαγές έως 5 ευρώ». «Δεν δεχόμαστε κάρτα για αυτό το προϊόν γιατί δεν αφήνει κέρδος, αγοράστε και κάτι άλλο, αλλιώς μετρητά». «Μόνο μετρητά, αλλιώς βρες άλλον επαγγελματία».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ