Οι πρότυπες προτάσεις μπορεί μεν να βοηθήσουν την κατάσταση, μειώνοντας την πίεση που δέχεται ο Κηφισός και οι λοιπές κεντρικές αρτηρίες που διασχίζουν την πόλη, ακόμα, όμως, κι αν εφαρμοστούν, το πρόβλημα δεν θα λυθεί ολιστικά. «Η ζήτηση για τον Κηφισό, δηλαδή το πόσοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον άξονα, είναι τεράστια, δεν χωράνε όλοι. Πρέπει να αποδεχθούμε ότι δεν γίνεται να περνάμε όλοι από τον ίδιο δρόμο την ίδια ώρα με το αυτοκίνητο. Ο Κηφισός δεν μπορεί να εξυπηρετεί περισσότερα από 6.000 οχήματα την ώρα ανά ρεύμα. Οταν αυτά φτάνουν όμως 8.000, 10.000 ή και 15.000 είναι σαφές ότι είναι μαθηματικά αδύνατο να εξυπηρετηθούν», τονίζει ο πολιτικός μηχανικός και συγκοινωνιολόγος Κωνσταντίνος Κουρέτας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ