Οχι ωστόσο πόσα χρήματα έχει ζητήσει ο Δήμος από το Ταμείο Ανάκαμψης για την κατασκευή υποδομών που θα την προστατεύσουν κατά τη διάρκεια ακραίων καιρικών φαινομένων. Βέβαια, το ελεύθερο – για τα ελληνικά δεδομένα – φορμάτ του ντιμπέιτ δεν έδωσε μόνο χρόνο για τεκμηρίωση με αριθμούς. Εδωσε και την ευκαιρία για πατροπαράδοτα πολιτικά τρικ. Ο ένας, π.χ., αναρωτήθηκε «αν είναι δυνατόν στον ελάχιστο χώρο που έχουμε να μπαίνει πλακάκι και ζαρντινιέρα;» κι ο άλλος  – που αποκρίθηκε σ’ αυτό «η Αθήνα δεν προχωράει με σχόλια και συνθήματα κ. καθηγητά» – μέμφθηκε τον συνομιλητή του πως προτιμά καυσαέρια και λάστιχα αντί για πράσινο κι οξυγόνο την ώρα που υπερασπιζόταν την απόφασή του να κλείσει τη Βασιλίσσης Ολγας στα αυτοκίνητα. Παρ’ όλ’ αυτά, μέχρι κι από την παραπάνω αντιπαράθεση προέκυψε ότι ο ευρωπαϊκός κανόνας τέτοιων παρεμβάσεων θέλει τις αλλαγές να μην είναι «τυφλές κινήσεις» αλλά πρώτα να δοκιμάζονται σε μικρούς δρόμους – όπου είτε μειώνεται η κυκλοφορία, είτε επιτρέπεται αποκλειστικά στα ΙΧ κατοίκων και τα οχήματα ανεφοδιασμού των επιχειρήσεων. Με δυο λόγια: η αλληλεπίδραση των μονομάχων εξελίχθηκε σε χρήσιμο τηλεοπτικό προϊόν. Ο διάλογός τους προσέφερε και στοιχεία και μια ιδέα του αμακιγιάριστου πολιτικού τους προσώπου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ