Τις τελευταίες μέρες προβάλλονται στην τηλεόραση διαφημιστικά σποτ που αναδεικνύουν τη σημασία της ελληνίδας μάνας σε σχέση με την ταυτότητα του αρσενικού στην Ελλάδα· το οιδιπόδειο σύμπλεγμα κυριαρχεί καταλυτικά στο στόρι, εφόσον το αφηγηματικό δίπολο των διαφημιστικών σποτ αφορά τη σχέση γιου και μάνας. Συνεχίζουν τη σύλληψη μιας παλαιότερης διαφημιστικής ιδέας, σύμφωνα με την οποία ο ανεξάρτητος φοιτητής γιος «φεύγει» από το σπίτι και αποκτά τη δυνατότητα για προσωπική διαχείριση του χρόνου, των καθηκόντων και της ψυχαγωγίας του, αλλά δεν απομακρύνεται καθόλου από το σπίτι· ανοίγει μια καταπακτή και κατεβαίνει στην κουζίνα της μάνας του, διότι ποιος θα του μαγειρεύει γεμιστά;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ