Η επικοινωνία δεν γίνεται «εν κενώ». Πάρτε τους καλύτερους σκηνοθέτες, γραφίστες, κειμενογράφους. Μπορεί να δημιουργήσουν ωραίες εικόνες και ευφάνταστα σλόγκαν. Αν αυτό που λένε δεν σας αφορά, θα το προσπεράσετε και λίγο μετά δεν θα θυμάστε τίποτα. Για να πετύχει μια διαφήμιση πρέπει να έχει ένα δυνατό μήνυμα για τον αποδέκτη της. Κι αυτό εξηγεί γιατί δύο εβδομάδες πριν από τις εκλογές, αν σας ρωτήσει κάποιος τι σας άγγιξε από τη μέχρι τώρα καμπάνια των κομμάτων, στοιχηματίζω ότι θα απαντήσετε «ποια καμπάνια;».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ