Σε 13 «γραφειοκρατικού» και νομικού τύπου ενέργειες προκειμένου να μην υπάρξει οποιαδήποτε σκιά στο πολυσυζητημένο έργο ανάταξης της τηλεδιοίκησης (σύμβαση 717) είχαν προχωρήσει οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες μετά τις εκλογές του 2019 έως τα τέλη του 2021. Αυτό προκύπτει από αναλυτικό έγγραφο που είναι στη διάθεση των «ΝΕΩΝ» και φαίνεται να αποτελεί μία πρώτη καταγραφή της κυβέρνησης, στις αιτιάσεις του ΣΥΡΙΖΑ για χαρακτηριστική καθυστέρηση στην υλοποίηση του έργου ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο που είχε ξεκινήσει το 2014 κι ακόμη έως σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί. Με στελέχη της αντιπολίτευσης να μνημονεύουν ότι για μία διετία – την περίοδο 2019 – 2022 υπήρχε πλήρης «αδράνεια» των υπηρεσιακών παραγόντων. Κυβερνητικά στελέχη ωστόσο επισημαίνουν ότι ανάμεσα στις αιτίες της καθυστέρησης ήταν νέες καταφυγές στο Ελεγκτικό Συνέδριο (υπήρχαν συνολικά τέσσερις σε όλη τη διάρκεια του έργου, ορισμένες από τις οποίες θεωρήθηκαν «αχρείαστες» και υπερβολικές ως δείγμα ευθυνοφοβίας) αλλά και η αλλαγή στο μετοχικό σχήμα μιας από τις εταιρείες της κοινοπραξίας. Καθώς κι ότι ορισμένα από αυτά τα τυπικά κωλύματα θα έπρεπε να ξεπεραστούν σε κάθε περίπτωση…

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ