Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις που παρατηρούνται σε διάφορες αγορές καταναλωτικών αγαθών αυξάνουν την κλαδική συγκέντρωση. Η συγκέντρωση των αγορών σε πολύ λίγες, πολύ μεγάλες επιχειρήσεις δημιουργεί ολιγοπωλιακές συνθήκες όπου κυριαρχεί ένας μικρός μονοψήφιος αριθμός εταιρειών. Η διαδικασία αυτή φαίνεται να επιταχύνεται από την ενεργειακή κρίση και τον πληθωρισμό, καθώς το δύσκολο περιβάλλον ευνοεί τα μεγαλύτερα εταιρικά μεγέθη και καθιστά πιο δύσκολη την επιβίωση των μικρών οργανισμών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ