Στα πρατήρια υγρών καυσίμων όπου αυτόν τον καιρό «χτυπάει η καρδιά της ελληνικής κοινωνίας», συζητιέται το πόσο αυξήθηκε μέσα στην πανδημία ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Πόσο νέα παιδιά και μεγαλύτεροι που χρησιμοποιούσαν κατά κόρον τα μέσα μεταφοράς απέκτησαν, με τη βοήθεια της οικογένειάς τους ή έσφιξαν το ζωνάρι, αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους. Το φαινόμενο αποδεικνύεται από την αύξηση στις τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, πριν εκδηλωθούν τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα των καινούργιων. Εξηγείται και από την… αντικαμπάνια χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς που βρισκόταν σε εξέλιξη επί σχεδόν δύο χρόνια. Για λόγους κοινωνικής αποστασιοποίησης, εξαιτίας του γεγονότος ότι μετρό και λεωφορεία αποτελούσαν χώρους υψηλής μετάδοσης και εξάπλωσης του ιού, πολλοί συμπολίτες μας άλλαξαν συνήθειες. Σταμάτησαν να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τότε το έκαναν για λόγους προστασίας της υγείας τους. Το κράτος τους παρότρυνε ανοιχτά να το κάνουν. «Ξέχασε»… όμως να τους πει ότι τώρα είναι η ώρα να επιστρέψουν στην παλιά τους συνήθεια. Παρά το μποτιλιάρισμα και τα ακριβά καύσιμα, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το αυτοκινητάκι που κατάφεραν να αγοράσουν ή να θέσουν εκ νέου σε λειτουργία μέσα στην πανδημία. Εξαιτίας αυτού του λόγου το πρόβλημα των ακριβών καυσίμων αφορά περισσότερους από ό,τι πριν από δύο χρόνια.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ