Ηταν το Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ ένα «επικοινωνιακό γεγονός»; Μπόρεσε να προσελκύσει το ενδιαφέρον των media, ώστε όσα ειπώθηκαν στο γήπεδο του Τάε Κβον Ντο να βγουν από τον χώρο αυτόν και να απασχολήσουν τον κόσμο; Η απάντηση είναι «τόσο όσο»! Ενα κομματικό συνέδριο για να κερδίσει πραγματικά το ενδιαφέρον, θα έπρεπε είτε να οδηγεί σε ριζική αλλαγή της γραμμής του φορέα που το διοργανώνει (με τις εντάσεις και τις κόντρες που συνοδεύουν την αλλαγή αυτή) είτε να περιλαμβάνει μια μάχη ισχυρών προσώπων για την ηγεσία. Ολοι ξέραμε ότι τίποτα από τα δύο δεν επρόκειτο να συμβεί. Αρα, το ενδιαφέρον ήταν περιορισμένο. Θα φανώ κυνικός αλλά θα πω ότι, από αυτή την άποψη, η εκτεταμένη αφισοκόλληση που είδαμε στην Αθήνα την παραμονή του Συνεδρίου ήταν μια αποτελεσματική κίνηση… Μπορεί να ενόχλησε αισθητικά και να φανέρωσε έλλειψη οικολογικής συνείδησης, όμως πέτυχε τον στόχο της. Οταν θέλεις να προκαλέσεις την προσοχή και να γίνεις ορατός, δύο μέσα επικοινωνίας μπορούν να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, κάνοντας πολύ κόσμο να δει το μήνυμα. Αυτά είναι η τηλεόραση και η υπαίθρια διαφήμιση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ