Μέρες καρναβαλιού. Μίας γιορτής ως «δεύτερη ζωή των ανθρώπων» στη διάρκεια της οποίας επιτρέπονται ο παραλογισμός, το ανυπότακτο, το υπερβολικό θέαμα και ομιλία, που διατρέχονται από τόλμη και ελευθερία. Το σώμα πρωταγωνιστεί. Ο πρωτόγονος, γκροτέσκος χαρακτήρας του καρναβαλικού σώματος και οι υπερβολικές ατέλειές του έγιναν η αφετηρία της νέας σχεδιάστριας Μελισσάνθης Σπέη. Η οποία, σε μια εποχή που δεν προσφέρει και ιδιαίτερα ανθεκτικά δίχτυα ασφαλείας στους νέους δημιουργούς, ακροβατεί μεταξύ τέχνης και μόδας. Καλλιτέχνης μόδας προτιμά η ίδια να συστήνεται όταν μιλά για τη δουλειά της που αντλεί έλξη από την παρατήρηση του «δαιμονικού» καρναβαλικού στοιχείου, σχετιζόμενου με τον ζωομορφισμό και με τις μορφές της βλάστησης. Με πιο χαρακτηριστικά από τα έργα της τους στολισμούς κεφαλής που η ίδια σχεδιάζει. Και τα οποία η κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ έχει δεόντως εκτιμήσει και γι’ αυτό συνεργάζεται μαζί της. Οπως στην περφόρμανς για ένα ηπειρώτικο μοιρολόι που παρουσιάζεται ανάμεσα στις αναρτήσεις της στο Instagram, μαζί με άλλα χειροποίητα κοστούμια και ενδυματολογικά κομμάτια της προορισμένα για επιδείξεις, εκθέσεις, βιντεοκλίπ ή το θέατρο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ