Παρότι πολλοί αντιμετωπίζουν την τηλεόραση ολίγον τι υποτιμητικά ή ελαφρά, μπορεί να επιχειρηματολογήσει κανείς ότι οι λαϊκές εκπομπές, οι σειρές, οι ταινίες, είναι εμπορικά προϊόντα που αποτυπώνουν κοινωνικές τάσεις, κυρίαρχες απόψεις και γούστα, και πουλάνε αναλόγως. Αν εφαρμόσουμε τον κανόνα αυτό για να συγκρίνουμε τα τηλεοπτικά προϊόντα, μυθοπλασίας, ενημέρωσης, ψυχαγωγίας ή infotainment (όπως λέγεται το υβρίδιό τους) της Ελλάδας σε σχέση με αυτά που απολαμβάνουν διεθνή δημοφιλία, μπορεί και να καταλάβουμε γιατί τα σημερινά 20χρονα σχολιάζουν τηλεόραση μόνο για να την κράξουν και προτιμούν να βλέπουν σειρές και εκπομπές του Netflix, του ΗΒΟ, του Amazon κ.λπ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ