H επαναφορά του δακτύλιου στην Αθήνα είναι ένα μέτρο που δεν θα έπρεπε καν να συζητείται. Η πόλη έπρεπε να διαθέτει ήδη ένα μετρό με πυκνότητα σταθμών αντίστοιχη με αυτή που συναντάται στο Παρίσι, στο Λονδίνο, στη Μαδρίτη και αλλού. Να διαθέτει επίσης περισσότερα λεωφορεία σε σχέση με το 2000, αντί μόλις τα μισά που έχουμε σήμερα. Και τέλος, να προωθεί το πρότυπο της γειτονιάς των 15 λεπτών, με άλλα λόγια να μπορείς να καλύπτεις σε μεγάλο βαθμό, τις αγοραστικές, ψυχαγωγικές και άλλες ανάγκες σε κοντινή περίμετρο από την κατοικία σου (κατά μέγιστο 15 λεπτά περπατώντας), αντί δηλαδή να ταξιδεύεις «άπειρα» χιλιόμετρα από τη μία γωνιά της πόλης στην άλλη. Δυστυχώς, δεν τα έχει όλα αυτά και δύσκολα θα τα αποκτήσει όσο η προτεραιότητα είναι να μπορείς να βρεθείς με το αυτοκίνητό σου παντού, έξω από το κατάστημα, το εστιατόριο ή τη δημόσια υπηρεσία. Αλλά και όσο δεν έχεις και αξιόπιστη λύση για να μη χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητό σου, με την εξαίρεση του μετρό στις περιορισμένες, για την έκταση και το μέγεθος της πόλης, γραμμές που διαθέτει σήμερα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ