Σε «σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες» εξελίσσεται η κατάσταση στην ελληνική ακτοπλοΐα, με τα βλέμματα να στρέφονται στην περίπτωση της Attica Group. Η Attica Group θεωρείται το «χρυσόμαλλο δέρας» της ελληνικής ακτοπλοΐας αφού ο επενδυτής που θα την αποκτήσει, κυριολεκτικά τα «παίρνει όλα». Με 30 πλοία (20 συμβατικά επιβατηγά – οχηματαγωγά,  9 είναι ταχύπλοα και 1 πλοίο είναι φορτηγό – οχηματαγωγό), τα οποία δραστηριοποιούνται με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries» και «Hellenic Seaways», η Attica Group αποτελεί τη «ραχοκοκαλιά» της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ