Στα 146 ευρώ ανέρχεται η μηνιαία δαπάνη των καταναλωτών που επιλέγουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ για να κάνουν τις αγορές τους, ενώ το μέσο καλάθι διαμορφώνεται σε 78 ευρώ, σύμφωνα με έρευνα του Convert Group και του ΙΕΛΚΑ. Υπολογίζεται ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 35% του μηνιαίου προϋπολογισμού τους για την αγορά τροφίμων και άλλων ειδών παντοπωλείου. Σχετικά με το προφίλ των καταναλωτών που επιλέγουν τα online σουπερμάρκετ, είναι κατά κύριο λόγο γυναίκες, ηλικίας μεταξύ 36-55 ετών, παντρεμένες που ζουν σε νεότευκτη κατοικία και έχουν κατά μέσο όρο υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης και εισοδήματος. Περίπου οι μισοί από αυτούς αγοράζουν τρόφιμα στο Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά τον μήνα.