Η ExxonMobil ανακοίνωσε πρόσφατα πενταετές σχέδιο για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και προωθεί διαφημίσεις που διακηρύσσουν τη δέσμευσή της για ένα πράσινο μέλλον. Η καπνοβιομηχανία-γίγαντας Philip Morris ξεκινά τα σχέδιά της για να βοηθήσει τους καπνιστές να σταματήσουν. Το Facebook ζητεί νέους κανονισμούς του Διαδικτύου. Και αυτές οι κινήσεις έρχονται λιγότερο από δύο χρόνια μετά την έκκληση της Business Roundtable, που εκπροσωπεί τους διευθύνοντες συμβούλους των μεγαλύτερων εταιρειών της Αμερικής, που κάλεσε τις επιχειρήσεις να βάλουν πάνω από όλα τους μετόχους τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ