Στον ανασχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας προχώρησε το Φεστιβάλ Αθηνών, ύστερα από ανοιχτή πρόσκληση ενδιαφέροντος. Μετά την επιλογή της κριτικής επιτροπής, προκρίθηκαν αρχικά τα γραφεία G Design, Nowhere Studio, The Birthdays Design (Studio TBD) και DpS / Athens, εκ των οποίων υιοθετήθηκε εντέλει η πρόταση του Δημήτρη Παπάζογλου – DpS / Athens. Η φόρμα του νέου σήματος – στατική και κινητική ταυτόχρονα – αποτελεί αναφορά στη μορφολογία και στην ιστορική αξία δύο εμβληματικών χώρων: του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου και του Ωδείου Ηρώδου Αττικού. «Το νέο σήμα ενθαρρύνει, αναζητά και πραγματεύεται τη διαρκή εξερεύνηση της «φόρμας». Της νέας ερμηνείας αλλά και της απόδοσής της» σημειώνει ο σχεδιαστής Δ. Παπάζογλου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ