H πρωτοβουλία της Super League για συνεργασία με το «Χαμόγελο του Παιδιού» έχει τύχει μεγάλης ανταπόκρισης από το κοινό, πράγμα που την καθιστά απολύτως επιτυχή. Οπως αναφέρει σε επίσημη ενημέρωση η Λίγκα, το hashtag #slgr_hamogelo έγινε νούμερο 1 trend στο Τwitter και υπολογίζεται πως σχεδόν 40.000 φίλαθλοι, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας και συλλογικής προτίμησης, συμμετείχαν στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης για το παιδί. Μάλιστα, με ομόφωνη απόφαση του ΔΣ, η Super League θα προχωρήσει σύντομα σε δωρεά σημαντικού χρηματικού ποσού για τις ανάγκες του «Χαμόγελου του Παιδιού».







